dinsdag 15 juni 2021

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en vader op bezoek

Vanmorgen ging het opstaan aardig goed, op tijd op de fiets en zo. 

Bij Adm. Scholing kon ik maar tot 10:00 blijven. Ik had te maken met Els, Marieke, Tim, Bert, Prisca, en Remco. Eric en Hanny waren er niet maar dat zou ook toevallig zijn.

Daarna vertrokken richting Helftheuvelpassage, rond gelopen voor de foto's, en bij So low houder voor mobiel in de auto aan het raam gekocht.

Daarna naar huis gereden, rond 11:00 moest ik thuis zijn, en dat is gelukt.

Mijn vader was er rond 11:15 samen boodschappen gedaan bij de Jumbo en GSM winkel voor adapter van auto sigarettenplug naar usb te kopen.

Dan kan ik binnenkort met navigatie onderweg richting Drachten voor een gouden bruiloft oom en tante vrijdag 25 Juni. 

We hebben een huurauto gereserveerd bij INQAR Den Bosch die maandagochtend weer terug moet.

Ik voel me verder wel goed, geen grote problemen gehad.

Vanavond misschien badminton, ik ben benieuwd wie er nu weer zijn, dubbelen weer toegestaan.

Statistieken;
12,35 Km afgelegd.
1:18:15 Opnametijd.
11,68 Km/u gem snelheid bij beweging.
26 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1FIEVc4twttRb141TG78V71YJ3mZR4ODK&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Transformatorhuisje


Graaf werkzaamheden


Omron plas


Graaf van Solmsweg


3 merken vrachtwagens op een rij
Scania, Daf enVolvo


Nieuwbouw


Achterkant Zee & Zo viswinkel


Brillenzaak


Specsavers


Verjaardagskaart


Andere


Kussens te koop


Helftheuvelpassage redelijk rustig


Xenos zit er nog


Wierrook 


Eieren, Perziken en Galia meloenen


Aardbeien


Kersen


Annanassen 


Meloenen


1 klant maar toegestaan


Kledinghangers


Krukjes?


Blokker 125 jaar


Voor kinderen


KW1C personeelsingang


Tunnel onder station voor auto's vaak gesloten


Bij Vincentius havenstraat Eethuis Het Anker
fotograaf staat er zelf ook op.


Sakana ooit gegeten met John


Schuine gevel bij Brugplein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.