zaterdag 5 juni 2021

Zaterdag eendenkooi gehad

Gisteren toch met het vaste nummer van mij ouders kunnen bellen laat op de avond.

Vandaag naar de eendenkooi geweest. gewerkt met Rut, verder aanwezig; Rini, Teun, John, Ton, Alfons, Nelly, Paul, Tijs, Jacques, Wim, Sander, en Herman. Met mij zelf er bij 14 personen.
Annemiek, Tim en Silvie waren er niet.

Kruiwagen gevuld met planten die Rut met de zeis gemaaid had, stuk of 5 ladingen gehad die heel ergens anders gelost moesten worden.

De route elke keer vond ik lastig maar het is gelukt.

Na de pauze vertrokken

Dadelijk nog boodschappen doen en wat dingen regelen.

Morgen kerk online is het plan; belijdenis dienst.

Ik voel me verder wel redelijk, soms lastig maar ik kom wel vooruit.

Statistieken;
1,51 Km afgelegd.
25:27 Opnametijd.
3,63 Km/u gem snelheid bij beweging tevens hoogste snelheid. 



Wandeltocht eendenkooi en terug


Wildrooster


Brug eendenkooi weer gelukt zonder vallen


Bij ingang


Brandnetel


Bruin water


Pad richting tent


Kruiwagen handschoenen op handvaten


Pad weer schoon


Volle lading


Gelost, hark en riek aan boord


Stukje bootje


Rietmatten met touw en zo


Camera met batterijen


Bij tent rietmatten


Wat te doen vandaag


Plas in het midden


Idem


Mooie plant naam weet ik niet


Zicht op brug


Net gemaaid met zeis


Hark 16 tanden
riek 5 tanden
gereedschap van vandaag


Bij brug


Richting uitgang


Bezig met metalen gaas draad 


Bij houtril vers hout


Bij boot kleine zeis


Distel met bloem


Soort wilde rabarber


Richting uitgang


Van Zwietenpark, kunst koe of zo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.