maandag 21 juni 2021

Maandag nat wel in Vught geweest

Vanmorgen normaal op kunnen staan, volgens verwachting regende het. Regenkleding aan gedaan, lastig in combinatie met werkschoenen maar het is gelukt.

Ontbijt en berichten gingen goed.

Gelukkig had mijn regenbroek niet gelekt, mobiel droog kunnen houden.

Regenbroek aan moeten houden toen ik heb gewerkt in de fietsenwerkplaats, samen met Ad die er gelukkig weer was.

Ik had verder te maken met Marcel, Rudy, Petra(meerdere keren), Frans, Ad R, Chiel, Marcel R, Wil en anderen.

Afwezig Rien, Ali, Patricia en anderen.

Ik voel me verder goed, blij dat ik toch geweest ben en alles best goed ging eigenlijk.
Blij dat ik geen lekke band had, en mijn pc en mobiel het tot nu goed hebben gedaan.

Statistieken;
22,79 Km afgelegd.
1:49:46 Opnametijd.
15,49 Km/u gem snelheid bij beweging (weinig foto's)
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1_kQEsRgEaLFrgDkS6zRhtLMbJSl4jVEq&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Nestkastje ook zelf gemaakt


Mondkapjes binnenkort niet meer nodig


Even droog Taalstraart Vught


Idem andere kant


Mint


Kantine dierenweide


Oude stereo 


Regenkleding droog


Vetplant


Zicht op de kas veren in de vensterbank


Degoe / Chileense eekhoorn 


Spiegel witte pauw die foto had ik willen maken


Voorraad pinda's nadert de bodem
Ali voert hier de degoe's mee


Bovenin klok?
In deze ruimte ongeveer 9 klokken
de meeste staan stil


Belangrijk punt voor mij  deze kantine


Bekertjes, suiker, creamer, 
stokjes, theezakjes, zoetjes en rietjes


Kanarie heeft gefloten


Hertje met mondkapje en gezichten daarachter


Vensterbank accu's opladen en cactussen


Gerbils / woestijnratjes
blik zonder veger en gieter


Lijmklemmen


Slijpmachine en zo


Spijkers en veiligheidsspelden


Ketelhuis


Deur fietsenwerkplaats en watertoren


Bord bij velglinten


Weer even droog Amigos


Rompertsebaan volgende droge plek


Detail


Licht aan het einde van de "tunnel"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.