zaterdag 26 juni 2021

Vrijdag en zaterdag rit Drachten bruiloft 50 jaar oom en tante

Vrijdag hoefde ik niet vroeg op te staan, om 13:00 afspraak huurauto ophalen, mocht ook iets eerder, is gelukt.
Eerst naar huis gereden mobiel aan nieuwe steun met zuignap aan raam en magneet aan mobiel.
Gebeld met ouders, en tijd afgesproken. de rit naar Utrecht ging aardig goed, ouders opgehaald, Onderweg naar het noorden gaf mijn mobiel een vreemde omweg aan, toch gedaan, niet via de snelweg, maar een stukje provinciaal ook nog met file. Daardoor kwamen we relatief pas laat aan. We waren naar Boer Bart Rotsergaast gereden, waar het feest van oom Leo en tante Rina was. Rina is de zus van mijn moeder. Leuk om al die familie weer te zien, Elzo(2), Mariënne, Ingrid, Christa, Brenda, Roland, Anneke en dan vergeet ik heel veel namen.

Na het feest naar het huis van Leo en Rina in Drachten gereden, daar overnacht, ik heb goed kunnen slapen.

De volgende dag zaterdag ontbijt gehad tosti en zo, was gezellig en daarna weer vertrokken richting Utrecht. Deze keer met gebruik van de oude TomTom van mijn ouders omdat ik mijn mobiel niet helemaal vertrouw na de omweg heen.

Bij mijn ouders warm gegeten als middageten, en vertrokken naar huis. Toen wou ik mijn foto's op mijn pc zetten maar kreeg geen verbinding meer met mijn pc.

Naar Harm vertrokken getest, daar ook geen verbinding. Naar GSM winkel gegaan, nieuwe originele Samsung USB kabel gekocht, en toen ging het gelukkig wel goed. Ben ik blij mee. Reparatie kost anders  €45,- en een dag kwijt.

Ik voel me verder prima, blij dat het goed is afgelopen tot nu.

Statistieken alleen de rit terug vanaf Utrecht;
54,03 Km afgelegd.
42:59 Opnametijd.
81 km/u gem snelheid bij beweging
111 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1UvRg2qB56F9Or4HWH8kSD-Oyp3_fwsAi&usp=sharing


Stukje autorit van zaterdag 


Vrijdag bakkerij het Stoepje geparkeerd bij het Geerke


Plas onder hoogspanning


Utrecht uitzicht ouders 8 hoog


Tafel thee en koekje en schelp


Bartje beeldje


Trurf kar


Rostergaast boerderij en feest locatie


Apart ras, ken ik niet


Aan de maaltijd


Speel gedeelte


Vet cool 


Andere tractor


Trampoline


Honden de voorste van Mariënne nog jong
de andere weet ik niet


Silo's

+++++++++++++++++++++++++++++++++++


Ontbijt dag later


Vingerhoedskruid staat er mooi bij


Andre kleur


Hoekje bij keuken


Het gouden bruidspaar


Ook mooi


Kunst bij flat ouders


Voor het raam


Waterrad komt geloof ik muziek uit.


Miniatuur kachel en typemachine


Hangt weer op een mooie plekje, vorige huis ook


Schelpen verzameling


Foto van foto Mieneke, Jos(toen verloofd), 
vader, moeder, Herman en ik


Zicht op nieuwbouw met hijskraan in het midden


Auto voor de deur dat is jaren geleden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.