vrijdag 4 juni 2021

Vrijdag OAD Vught, Lokerenpassage en terug

Gisteravond kon ik mijn ouders telefonisch niet bereiken, ook net ging de telefoon niet over.

Vanmorgen gewoon weer naar OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige dagbesteding) Kettingweg Vught geweest. De Boxtelseweg nog steeds gesloten voor fietsers.

Bij OAD 4 kleine zwarte schroefjes en 13 grotere schroefjes inpakken in zakje nooit eerder gedaan.
Ik heb uiteindelijk 53 zakjes gevuld. Tellen wel lastig weer, maar het is gelukt.

Ik had te maken met Harold(2), Mardi, Sascha, Willy, Ton, John, Patrick, Ron, Corné, Saskia en Richard.

Ik voel me verder wel aardig goed, dadelijk om 16:30 achter de pc zitten Martin Gijzemijter half uur sessie.

Eten makkelijk alleen maar opwarmen.

Statistieken;
24,58 Km afgelegd.
2:11:28 Opnametijd.
12,66 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=16sk7anssYso3Zg9hsiim7eBvIQeZMnmB&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Klokkenlaan treurwilg bij water, 
Klokhoek rechts


Stukje tekst weg


Hoogwerkers


Omgeving Buitendijk


Station


Porsche 911 
Nine Eleven WTC niets mee te maken


Jeroen Bosch standbeeld op de hoek


Andere hoek de draak


Paleisbrug lift weer in storing


Oud tankstation stond iets verderop
nu soms voor vergaderingen


Maurickbrug Vught


Gezondheidscentrum


Omgeving hoofdingang Voorburg, 
Kettingweg, 


4 kleine zwarte schroefjes en 13 wat 
grotere schroefjes in 1 zakje doen


Hoekje bij watertap


Overtoom kratten


Weegschaal


4 Schroefjes in 1 zakje doen, hoefde ik niet te doen.


Spreekruimte / kantoor nog niet in bedrijf gezien


Stoffen met etiketten


Niet tangen


Rode kunststof nietjes inpakwerk


Pauze snickers, stroopwafels en koffie
marsen niet gezien


Belangrijk punt voor mij deze keer helemaal rechts aanhouden


Pettelaar mega tent neer gezet.


Vanaf het Homeruspad


Parade start en finish 


Hans Anders op de hoek bij Sint Josephstraat 
en Hinthamerstraat naam beeld weet ik niet


Slager en pasfoto's vreemde combinatie


Mgr Diepenstraat flats in kleine bocht gebouwd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.