woensdag 9 juni 2021

Woensdag de was, Adm. Scholing en terug

Vanmorgen was de timing en volgorde erg lastig. 7:55 10:00 en 12:00 waren mijn wektijden. Rond 9:00 ben ik de schone was gaan inruimen. Na 10:00 even naar Harm geweest, hij was te druk voor een gesprek.

Morgen komt de poetshulp als het goed is en Stephan voor zijn fiets.

Daarvoor hoop ik een stuk te gaan fietsen, de route zit al een beetje in mijn hoofd.

Bij de Adm. Scholing werd de storing met de internet verbinding eindelijk opgelost, de tweede helft kon ik even mailen en zo.

De rit terug ging ook goed, binnen een uur terug in huis, met omweg.

Ik voel me nu verder best goed, vanavond weinig bijzonderheden, dadelijk koken en eten.

Statistieken;
11,79 Km afgelegd.
1:07:55 Opnametijd.
12,06 Km/u gem snelheid bij beweging.
26 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1OD5A-o8x1E_VHosjWxYWWNPjhffS1qgS&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


T shirt gisteren gekocht bij Zeeman 
Helftheuvelpassage Paradise Mexcico Playa Las Gatas


Riemen bij Harm Shoe Care


Omron plas met witte bloemen


Voorheen Paardenweide


Stukje grasland bij boerderij 
vanaf het Maasoeverpad


Bord A59 afslag 47 Engelen


Bekend punt


Water komt hier omhoog gepompt


Nieuwbouw


KEK 


Hedikhuizerweg vlonder


Kletspot


Lepeltjes, suiker, mokken en koffiemelk cupjes


Dubbel koffiezetapparaat, ik gebruik vrijwel altijd de rechtse


Koffiefilters, koffie in bus, keukenpapier, 
bouillon en meer op dienblad aanrecht keuken


Copier / printer en staande lamp


Werkplek


Tegenover Makro in de buurt van Heineken


Klaprozen bij hek


PSV bus bij Heineken


Zandzuigerstraat


Deze keer weer wel met schip aangemeerd


Trierbrug trap richting Brabant Hallen


Trierburg verderop Royal Welshbrug


Dubbeldekker Zandzuigerstraat brug


Blauw hek bij onderdoorgang fietsers


Station Oost bushalte


Bruistensingel Total tankstation verderop Shell tankstation


Meisje rond 17 met scooter verongelukt 
door auto die hard door rood reed


Rotonde Donkse dreef / Harendonkweg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.