donderdag 3 juni 2021

Donderdag binnenstad en Lokerenpassage

Vanmorgen was ik erg moe, heel laat mijn mobiel online gezet. Daarna vertrokken richting binnenstad. Bij het parkeren van mijn fiets Labib gesproken was lang geleden hij was zichtbaar ouder geworden. IJsje gegeten, Gerda ontmoet was leuk omgeving Markt. De route terug ging zonder problemen.
Wim kwam me voorbij gefietst omgeving Klokkenlaan, heel lang niet gezien, nu drie keer op een rij.

Esther belde toen ik net thuis was.

Ik voel me verder wel redelijk, moet nog een paar dingen regelen, vanavond eten bij familie Bras Empel en Gert er ook bij misschien.

Statistieken;
12,57 km afgelegd.
2:00:29 Opnametijd.
9,44 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Plb5zAoqxzXnXZsFixCFz4DM1Ayga4AI&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Cementrum tijd niet binnen geweest


Rotonde Sint Teunislaan 




Rompertsebaan Supercoop bloemen markt


Plastic afval Buitenpersedreef


Hier ben  ik ooit binnen geweest
Buitenpepersedreef toen woonden daar 
familie Lambrix, Monique zus van Esther 
daar voor het ontmoet.


Sancta Maria Mavo Aartshertogenlaan 


Omgeving Buitendijk


Mozaïek bankje bij brug stationsweg


Schepijs ik had kokos en hazelnoot


Aparte stoelen stukje scooter geweest


Dat gaat naar den Bosch toe 
zoete lieve Gerritje


Binnendieze opstapplek bootjes


Krat op scooter


Lossen drank


Trap Bastionder


Brug stationsweg


Parkeerplek voor auto's


Info borden


Mac Donalds vestiging binnenstad


VVV gesloten


Put en beeld Markt


Markt


Beeld schilder Jeroen Bosch


Markt


Bloemen bij gemeentehuis


Kemps Bike Totaal verhuisd


Draaibrug uitzicht op brug en schepen


Bij de walkant banken en tafels soort feest


Supercoop vanaf de Rompertsebaan 


Fietsbrug kom ik vaak overheen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.