woensdag 23 juni 2021

Woensdag poetshulp en Adm. Scholing

Vanmorgen hoefde ik er niet vroeg uit, afspraak 10:45 Jolanda Tzorg poetshulp. Daarvoor ontbijt, en schone was opruimen; ondergoed, sokken en t shirts. Ik moest wachten tot de wasmachine klaar was daarna kon ik de was ophangen en vertrekken nar de Adm. Scholing waar ik een half uur later dan normaal arriveerde ik had José gebeld dat ik later kwam. 

Ik had verder te maken met Carol, Tamara en Tom. Afwezig; Elina(gestopt op de woensdagmiddag), Corné, Hanny en Eric.

Verliep verder normaal, ik weer voor de koffie en thee gezorgd, en de vaatwasser uitgeruimd en zo. Vertrok iets eerder, omdat ik een krappe planning had.

Vanavond eten bij familie Jansen, 18:00 gaat wel lukken verwacht ik.

Ik voel me verder goed, geen grote problemen gehad.

Statistieken;
11,59 Km afgelegd.
1:00:17 Opnametijd.
12,7 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1NaezsJsrNTgcXidgSrwf1C20cyO6gTQA&usp=sharing


Fietsritten van deze woensdag


7 schone t shirts  


Wasrek weer gevuld


Ondergoed


JOP (Jeugds Opvang Plek)


Kussen voor stoel lag bij de JOP


Maaspoortweg, waarom hier deze oranje container?


Trappen er kwam net een 
goederentrein met containers voorbij


Vanaf het Maasoeverpad, bouw windmolen


Dieze en brug A59


BAAC iets met archeologie


Hedikhuizerweg, steigers aan 
de overkant van het water.


Vrachtwagen geparkeerd


Tafel personeel Demarrage Hedikhuizerweg


Pauze tafel Adm. Scholing


Broodtrommel


Vaatwasser


YouTube Adrian Snell muziek


Heineken terrein


Post sorteercentrum


Heineken terrein


Deze keer zonde schip


 Ff wachten


Mercedes-Benz en Renault Zandzuigerstraat


Brug Zandzuigerstraat


Bushalte station Oost belangrijk punt voor mij


Nieuwbouw Carolus verkocht


Beamix steigers gedeeltelijk


Rotonde Sint Teunislaan, Ploosche Hof en Harendonkweg


Rotonde Donksedreef en Harendonkweg


Harendonkweg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.