vrijdag 11 juni 2021

Vrijdag Vught OAD en onderzoek thuis

Vanmorgen ging het opstaan redelijk goed, ik zat op tijd op de fiets, Heenweg via station, gestopt bij ingang Voorburg Kettingweg, om mijn bril op te bergen en zo. Toen kwam Mardi mij voorbij rijden, zij zag mij het eerst. Ik kwam haar later weer tegen, maar dat is logisch.

Ik had verder te maken met Harold(2), Sascha, Willy, Ton, Ron, John, Patrick, Corné, Saskia, Mario en anderen. 

Ik vond het vandaag erg gezellig, klets was prima.

Deze keer 4 kleine schroefjes in zakjes doen, niet geteld, ik schat ruim 100.

We kregen een ijsje van Corné voor zijn verjaardag, en later ook nog van iemand anders.

De weg terug ging prima, omweg Boxtelseweg begint vertrouwd te worden.
Paardensteeg, Bossche Broek, rond Zuiderplas, Homeruspad, Pettelaarseweg waar ik Sjors gelukkig weer zag en sprak, Parade, Sint Josephstraat, Kapelaan Koopmansplein, Rompertsebaan, Klokkenlaan, Lokerenpassage. 
Daar zag ik mevrouw de Jong en was op bezoek bij Harm van Shoe Care en zag daar mensen van het Stoepje voorbij komen. 

Rond 14:00 zouden er mensen van het UMC Utrecht komen; het waren er zelfs 3, en prima op tijd. Het ging over gezondheid en Clozapine medicijngebruik en veel vragen over gezondheid. Bloed afnemen lukte niet, speeksel inleveren wel.
Blijkbaar weinig ervaring met bloedprikken want voorheen is het altijd gelukt. Bloedruk was prima, lijstje met medicijnen over geschreven.

Ze waren met het OV gekomen en de reis was dus goed verlopen.

Terug kijkend had ik een prima dag.

Statistieken;
24,31 Km afgelegd.
2:22:06 Opnametijd.
13,63 km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1wyh1N1O7E4UWW58yb4gnzQe3cWj_BS80&usp=sharing



Fietsrit van deze vrijdag


Klokkenlaan, restant Noorderlicht school


Kantoor gebouw Rompertsebaan, 
heeel lang geleden binnen geweest.
bijzonder plekje


Achter de planten 1 paneel LAS verdwenen Aartshertogenlaan 


Orthenseweg Asfalt relatief nieuw


Omgeving Buitendijk vaker deze foto gemaakt


Stationtunnel 


Balkons en zo bij station


Station water stroomt weer 


Essent gebouw (vroeger PNEM?)


Lucht in en uitlaat Heetmanplein


Stuwen en brug


Staal constructie voetpad 


4 keer twee onder 1 kap (soort van)
Lastig in beeld te brengen


Lage deur horeca Taalstraat Vught


Rotonde bij hoofdingang zorgpark Voorburg
gezien vanaf de Kettingweg parkeerplek vrachtwagen


Stoffen soort bij soort
hoef ik gelukkig niet te doen


Schroefjes zat


Plastic nietjes 


Dozen gevouwen


4 paletwagens nog steeds


Stempelen kartonnen koffie bekers werk van Sascha


Magnum ijsje van Corné hier bruin, 
ik had een witte


Pauze koffie, mars en koekje


Hoogstraat Vught, hier allemaal groene dakpannen


Laagstraat deur met historie


Bocht omgeving Zuiderplas


Omgeving Pettelaar


Vanaf het Homeruspad


Sloop theater aan de Parade, 
daarachter Kathedraal Sint Jan


IJzeren Vrouw / Prins Hendrik park
bocht mooi gemaakt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.