maandag 7 juni 2021

Maandag Voorburg Vught en terug

Vanmorgen goed op kunnen staan, geen spierpijn of zo. Berichten gehad, en daarna ontbijt gehad, en toch op tijd op de fiets. 

De fietsrit ging goed, Boxtelseweg Vught nog steeds afgesloten voor fietsers, maar de route stond goed aangegeven. Via hoofdingang Voorburg naar de watertoren, daar fiets geparkeerd. Flesje water gevuld en naar de kantine gelopen. 
Ik had vandaag te maken met Marcel, Henri, Rien, Ali, Rudy, Petra, Patricia, Frans, Ad(2), Chiel, Marcel R, Wil, José en anderen. 16 met mijzelf mee gerekend.

Met Ad samen gewerkt in de fietsenwerkplaats.

Ik heb 2 lama's gezien bij elkaar maar niet hoeven voeren of zo. 

1 Ezeltje liep los, maar konden ze vangen.

Rond 11:00 zat ik weer op de fiets richting huis.

Om 12:00 ging het alarm toen was ik al bij omgeving Rompert.
De NL-Alert SMS deed het ook.

Ik voel me verder wel goed, wel een beetje raar en onwennig.

Statistieken;
21,96 Km afgelegd.
2:05:02 Opnametijd.
12,51 Km/u gem snelheid bij beweging.
26 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze maandag


Aartshertogenlaan; op 242 woont Gerard, tijd niet gezien.


Wat dit vroeger geweest is weet ik niet


Oud GGD pand worden nu woningen


Trap bij tunnel voorheen wit


Omgeving Buitendijk


Omgeving station


Koningsweg 101 en steden wand 


Essent gebouw


Omgeving Heetmanplein /  Wilhelminaplein
stuwen op afstand te bedienen


Rotonde Laagstraat Vught bij 
hoofdingang Voorburg


Beeld bij receptie


Ezel los gebroken


Kantine


Koffie en thee zaken 


Pauwen en Nandoe's


Ketelhuis, fietsenwerkplaats in de hoek midden van de foto


Duiven 1 op nest


Lama


Plas nooit van deze kant bekeken


Carillon 


Chinees Taalstraat en Marktveld Vught


Zuiderplas strand


Schaduw


Vanaf een brug


Andere chinees Pettelaarseweg 's-Hertogenbosch


Hekellaan bij parkeergarage Sint Jan


Café 't Engeltje terras nieuw


Spreekt voor zich


Logistiek Supercoop


Vanaf een brug alweer even geleden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.