donderdag 24 juni 2021

Donderdag fietsrit bij pontje bij Alem

Vanmorgen hoefde ik er niet vroeg uit. De wekkers gingen om 8:00 en 10:00. Vertrokken voor een fietstocht richting pontje bij Alem, langs Gewande, gemaal, Blauwe Sluis horeca, allemaal via de Maasdijk en terug via Oud Empel, Achterpad, Lokerenpassage Harm en Mary.

Ik heb vandaag verder geen verplichtingen. 

Morgen kan ik waarschijnlijk voor het eerst sinds lange tijd geen foto's publiceren op blog en facebook. Want dan zit ik in het noorden oom en tante zijn 50 jaar getrouwd. Ze wonen in Drachten Friesland, en ik mag autorijden voor mijn ouders die wonen in Utrecht

Ik voel me verder wel weer goed, blij dat het allemaal gelukt is tot nu.

Statistieken,
22,94 Km afgelegd.
2:04:48 Opnametijd.
12,81 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1N-xPWBV2Gj7Te2h0WYaT5o0G8Pn-QCPj&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


T shirt swoosh Nike bekend logo


Het Geerke jongerencentrum De Poort
vlakbij huis soms mag ik daar stemmen


RKVV Wilhelmina voetbalclub


A2 omgeving Oud Empel


Trap andere kant A2


Balen stro wachten op vervoer


Soort container werd later vervoerd 
tractor met deze container kwam me tegemoet


Empel huizen vanaf de dijk


Schapen grote groep ook met lammetjes


Wiel bij dijk, oude dijkdoorbraak


Sluis Maximakanaal 


Kanaal richting de Maas


Ander wiel met bankje


Camping


Heg gesnoeid, afval werd later verwijderd


Houten huis 


Ooievaarsnest 


Vroeger in gebruik gehad, nu niet meer vermoed ik


Blauwe Sluis horeca


Gemaal Gewande 


Pontje bij Alem


Per fiets met een trap met fietsgoten


Deze trap moest ik langs heen en weer


Weer sluis bij Maximakanaal


Schip wacht


Bocht


Dichter bij de A2


Achterpad, Oud Empel


Brug over de Maaspoortweg en water


Harm Shoe Care gewandeld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.