maandag 14 juni 2021

Maandag Vught dierenweide

Vanmorgen ging het opstaan redelijk goed, vannacht een paar keer er uit geweest, maar snel weer in slaap gevallen.

Was op tijd in de kantine van de dierenweide, Ad was er niet daarom geen fietsenwerkplaats.

Toen ik er bijna was sprak ik Coby S die zag ik op een bankje omgeving Zilverlinde, toevallige ontmoeting.

Ik had verder te maken met Marcel, Rien, Ali, Rudy, Petra, Patricia, Frans, Ad R, Chiel, Marcel R, Wil, Willy en anderen.

Henri en José waren er niet.

Bezig geweest met de poep van de lama's naar de mesthoop brengen met een kruiwagen, Ali hielp mee.

Daarna gras weg halen bij stoeprand en gras afval ook naar de mesthoop brengen.

Ik voel me verder wel goed, blij dat ik geweest ben.

Statistieken;
21,57 Km afgelegd.
1:55:36 Opnametijd.
12,48 Km/u gem snelheid bij beweging.
21 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=18ry7LxNypMdEXqFopHYaYXu6_3_CdGSf&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Hoogwerker snoeiwerkzaamheden


Restant Noorderlicht school


Oude GGD werkzaamheden


Omgeving Buitendijk


's-Hertogenbosch station, roltrappen en zo


Stukje station


101 Koningsweg Photoshop stedenwand


Klaprozen, verderop rotonde bij "De Witte"


Taalstraat Vught oude kerk?


Vught oud pand


Watertoren en zo


Kantine 


Water sproeien


Wilde ganzen en witte


Duiven en pauw


2 lama's 


Fietsenwerkplaats, spaken en standaards
en afvalbakken


Panda en bamboe


Stelen missen hier


Kokerij was iemand met repareren auto bezig


Kas


Kas


Hoe deze plant heet weet ik niet


Watertoren


Bloemen


Bij raadhuis Vught


Zuiderplas strand


CGK kerk (Christelijk Gereformeerde Kerk) 
ziet er niet direct als kerk uit


Parade sloop theater aan de Parade
Sint Jan op de achtergrond


Standbeeld kardinaal van Rossum 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.