donderdag 17 juni 2021

Donderdag De Stijl ontmoetingsgroep, autoverhuur en terug

Vanmorgen goed op kunnen staan, mooi op tijd bij De Stijl ontmoetingsgroep met Indira, Sien en Joke.

9:30 tot ongeveer 11:15 Joke kwam wat later.

Wisse bracht de koffie en thee kannen.

Daarna omweg genomen ik kwam uiteindelijk uit bij de Speldenmakerstraat 9 Inqar auto verhuur bedrijf.

Jammer dat door een storing ik er deze keer geen route kan bij publiceren.

Ik voel me veder prima, blij dat bijna alles is gelukt.

Statistieken;
15,61 Km afgelegd.
1:29:15 Opnametijd.
13,03 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.


Fietstunnel


Klokkenlaan


Dela Rompertsebaan


Mozaïek bankje gras gemaaid


Ingang gezondheidscentrum en apotheek


Bij deur van De Stijl


Keuken


Wasbak met spiegel


Bekers en zo


€0,70 per bak koffie of thee


Wasbak met verfresten


Afwasborstel gekleurd


Wat dit zijn  weet ik niet


Werkbank met kannen koffie en water


Rietenwand en keet en zo


Aparte tafels


Schroef van Archimedes vijzel stond deze keer stil


Kunst Jeroen Bosch bij parkeer garage Sint Jan


Wandelpad brug


Kunst bij trappen


Parade sloop theater aan de Parade vordert


Hervensebaan


Balkweg


Plas


Rotonde Sint Teuinislaan


Tractoren Harendonkweg


Sint Teunislaan


Noorderplas


Shoe Care Harm


Plas vlakbij Willem en Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.