zondag 27 juni 2021

Zondag bezoek kerk en omweg terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 zodat ik even tijd had om tv te kijken.

Vertrokken richting kerk onderweg foto's kunnen maken. Heenweg via het Vutterpad, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Dammenlaan, Bossche Hoeve, Evertsenstraat; daar kerkdienst mobiel op vliegtuigstand. 

Deze keer hadden we dominee Batteau, het was een mooie dienst, mijn boekje had ik bij me, daar heeft hij in geschreven.

We mochten weer voor de eerste keer allemaal zingen. 

Cor, Gert, Jan, Wim, Jaap, Rens, Sanne, Yvonne, Frank, Martin, Arina, Harco, Tine en anderen ontmoet. 

De weg terug via omgeving Vlijmen, Engelenmeer, Haverleij, Zwanenstaette, Vutterpad, Engelen, Henriëttewaard, Sluis, Treurenburg, Maasboulevard, Oud Empel en terug.

Ik voel me verder wel goed gelukkig, blij dat mijn nieuwe USB mobiel kabeltje werkt.

Statistieken;
21,44 Km afgelegd.
1:56:53 Opnametijd.
14,01 Km/u gem Snelheid bij beweging.
21 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Ss7TqJryl22nJ_Wr1dr4_X_tvB7ak0BW&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Waarom staat deze container hier?
Wat zou er in zitten?


Omron plas, omgeving


Bouw windmolen vanaf het Maasoeverpad


Vutterpad


Kerkdienst gaande


Klok


Detail


Zijkant kerk


Water links en rechts Kruiskampsingel


A59 vanaf een brug richting Maaspoort aansluiting A2


Engelenmeer rondom boom hekje met opening 


Paard


Belangrijk punt begin Vlijmen


Stuw breed, op afstand te bedienen


Brug


Zwanenstaette 


Mocht weer een keer


Stoppen omgeving Vutterpad


Engelen, links en rechts


Schoolstraat plas


Henriëttewaard strakke lijnen


Stukje sluis


Wachten


Andere kant aanlegsteigers


Haverleij deze keer niet in geweest


Hefbrug wachten Vw busje mijlen op de teller 
oud kwam uit de USA 


Treurenburg plas met kroos op het water


Omgeving chauffeurscafé


Maasboulevard zicht op treinbrug


Schapen langs de dijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.