maandag 28 juni 2021

Maandag Voorburg Vught fietsen en zo

Vanmorgen moest ik eerst de huurauto terugbrengen, eerst getankt, daarna afgeleverd bij INQAR  Speldenmakerstraat ging verder goed. Daarna naar Voorburg gefietst, helaas vergeten om de geo ap aan te zetten. De rit naar Voorburg ging goed, niet de weg kwijt geraakt of zo. En ik was op tijd bij de dierenweide/ fietsenwerkplaats. Ik had te maken met Ad(2), Petra, Chiel, Frans, Marcel, Rudy, Wil, Rien, Ali, kort Rini en anderen. 
Marcel R en Patricia nier gezien.

Samen gewerkt met Ad in de fietsenwerkplaats, fiets gesloopt en onderdelen opgeborgen. Wat er overbleef bij het oud ijzer gezet.

In de pauze buiten gebleven en geen koffie maar water gedronken.

Tijdig gestopt, handen gewassen en lampen en radio uit.

Vertrokken via de hoofdingang van zorgpark Voorburg, omweg omdat de Boxtelseweg nog steeds was gesloten nu ook voor autoverkeer.

De rit terug ging goed, ondanks de wegwerkzaamheden rond de Zuiderplas, Pettelaarseweg, Parade, Sint Josephstraat, Mgr Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder wel goed, blij dat ik overal kon zijn waar ik wou.

Statistieken;
13,36 Km afgelegd.
1:03:22 Opnametijd.
14,46 Km/u gem snelheid bij beweging.
21 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=18Cm7p7zAc1rFMZ9Cdwnkh0tj4wIby0g1&usp=sharing


Stukje fietsrit van deze maandag


Bij IJzeren Vrouw / Prins Hendrikpark


Van Grobbendoncklaan


Omgeving Graafseweg


Trap met schaduwen


Zijstraat Hinthamerstraat, richting Bethaniëstraat 


Groot Tuighuis Bethaniëstraat


Kunst hond en mensen met paraplus's


Oud pand Hekellaan


Zonnewijzer Wilhelminaplein Essent gebouw


Brabant service station 
tankstation verplaatst


Maurickplein
links Vughtse zadelmakerij 
rechts Maurickzicht horeca geweest


Omgeving Zilverlinde


Kantine


Keuken


Fietsenwerkplaats


Lappenmand


Kruiwagenwiel nieuwe band


Werkbank metalen beugel magnetisch 


Radio aangezwengeld


Ketelhuis oud ijzer


Wasbak RVS Kimberley Clark 


Radio


Hakbijlen


Groepenkastje


Kippengaas op rol


Detail wasbak


Raadhuis Vught


Zuiderplas hier kun je het water in en uit


Parade kathedraal Sint Jan 
bezig met steigers afbreken


Parade finish

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.