zondag 13 juni 2021

Zondag Jansen vaccinatie en fietsrit

Vanmorgen werd ik opgehaald door Cor om met de auto om naar Boxtel te rijden. Ik moest daar een Jansen prik krijgen.
Is allemaal goed verlopen gelukkig. Ik moest na de prik een kwartier op een stoel zitten. En kon daarna weer in de auto stappen. 

Toen ik thuis kwam snel vertrokken weer voor een fietsrit, ook dat ging prima, best een eind gereden.
Lokeren, Sluisweg, twee maal via het Vutterpad, en ook door de Haverleij, en Maasboulevard en Oud Empel. 

Bijna thuis mevrouw de Jong gesproken, toch iemand ontmoet weer.

Ik voel me verder goed, geen klachten.

Statistieken;
28,27 Km afgelegd.
2:44:12 Opnametijd.
13,55 Km/u gem snelheid bij beweging.
22Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1lTh-ZJWcqNDQfqtNB1-wGQvtuMZD2JIt&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


A2 onderweg naar Boxtel


Sporthal De Braken


Stoelen om een kwartier in te zitten


Detail map en broek en vloer


Lokeren eerste huis, de bewoner kwam 
vragen waarom ik deze foto maakte


Belangrijk punt voor mij Sluisweg, De Saren, Lokeren en Wasweg


Begin Sluisweg


Inhammen daarachter de Maasdijk vanaf de Sluisweg


Iets verderop, welke is mooier?


Chauffeurscafé Treurenburg


Plas omgeving spuisluis Crèvecoeur drijft daar kroos op?


Vistrap bij spuisluis Crèvecoeur


Verderop stukje Haveleij vanaf Henriëttewaard


Wachten totdat de hefbtug weer omlaag is.
omgeving sluis Henriëttewaard


Aanlegsteigers bij sluis


Stukje Haverleij


In een bocht gebouwd


Daar moest ik onderdoor


Links weg omhoog 
rechts naar beneden


Stukje Haverleij bij Zwaenenstaete


Fietspad rond rotonde 


Hek schuin SL (Stage Light)
aanrijding? Al lang?


Bossche Hoeve split sinas ijsje gekocht


Uitzicht onder een parasol zicht op 
Meanderflat Kruiskampsingel


Onbekend ras koeien


Allerlei voertuigen Engelenseweg functie weet ik niet


Onder hoogspanning, bij gemaaid stukje en brug en zo


Engelen, weg eerst naar onder dan 
bij het water en dan weer omhoog


Maasboulevard


A2 geluidswal met deur

1 opmerking:

  1. Dus een prima dag verder.
    Nu lastig afbouwen.
    Ontspanning zoeken.
    Morgen weer Vught is het plan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.