dinsdag 22 juni 2021

Dinsdag Adm Scholing en Helftheuvelpassage

Vanmorgen op tijd op kunnen staan, douche en omschakelen van kleding nu met lange broek en overhemd. Eerst berichten en daarna Energy mix met melk. Veel foutmeldingen op mobiel over een app en die bleven maar duren, gelukkig nu weer een tijdje goed.

Op tijd aanwezig bij de Adm. Scholing, voor de koffie en thee zorgen en kasten openmaken en zo. Ik had te maken met José, Marieke, Bert, Prisca, Remco, en Conny (nieuw).

Tim, Eric en Hanny niet gezien.

Ik voel me wel goed verder, geen grote problemen gehad gelukkig.

Dadelijk nog naar De Stijl, en Lokerenpassage is het plan. 

Statistieken;
12,12 Km afgelegd.
1:25:26 Opnametijd.
11,62 Km/u gem snelheid bij beweging.
21 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1xkDOwk4Y6HJqrE7dr20letkHNKermSBg&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Omgeving Omron plas


Onderdelen grote windmolen
eindelijk snap ik de bedoeling hiervan


Die windmolen staat er net, staat nog stil


Ikzelf spiegel 


Dubbel koffiezetapparaat gevuld met koffie en water


Pauze tafel 


Kast met UTP kabels, server en schoonmaakhok.


Mijn schriftje van vandaag


Deze foto maak ik zelden
zijkant Adm. Scholing


Helftheuvelpassage 


Cell City mobiels en zo


Jurkjes


Lingerie


Slager


Drogist


Wandelgangen


So Low bij flappentappen


Ansichtkaart Bruna


Bruna kinderboek in de aanbieding


Zeeman


Hema


Water tap punt Postcode Loterij bij trapveldje en JOP


Waterlelies stenen afscheiding met metalen kooi er omheen


Station


Waterkant


Trap en voetgangersbrug Citadel 


Tango en Las Aartshertogenlaan


Rompertsebaan vlakbij brug


Skatebaan dichtbij huis


Niet pesten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.