zaterdag 12 juni 2021

Zaterdag eendenkooi

Vanmorgen redelijk goed op kunnen staan, was mooi op tijd in de eendenkooi.

Samen gewerkt met Paul en verder aanwezig; Rut, Teun, John, Ton, Alfons, Nelly, Tijs, Jacques, Herman, Annemiek en Tim.

Rini, Wim, Sander en Silvie waren afwezig.

Na de pauze vertrokken.

Veel prikkels gehad, toch niet van het padje af gelukkig.

Ik voel me verder wel goed gelukkig.

Dadelijk douche, rust, boodschappen Lokerenpassage en geen verplichtingen.

Statistieken;
1,58 Km afgelegd.
33:42 Opnametijd.
4,23 Km/u gem snelheid bij beweging.
4:49 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ayc0VRtf7TfUYTSZxelpTrzfVfbX74d3&usp=sharing


Wandelroute eendenkooi en terug


Drie sprong, hier bijna altijd links


JOP (Jeugd Opvang Plek)


Vroeger voor de koeien zat hier een verbinding


Draai wandel brug toegang eendenkooi


Vlakbij ingang openhaard houtblokken


Pad


Terug kijkend


Kruiwagens en hout


Pad


Bij water


Ander stukje pad


Brug


Kruiwagen meer gereedschap deze keer niet nodig


Digitalis  Vingerhoedskruid


Kooikershuisje


Jas Paul


Ik zelf


Mijn handschoenen op kruiwagen


Redelijk gevuld


Container met gereedschap


Kruiwagen weer leeg en klaar bij container
andere had ik niets mee te maken


Oude boom en jonge met kippengaas


Brug nu zonder kruiwagen over terug


Fiets en wandel weg bij eendenkooi


Naaktslak


Wildrooster


Stukje van Zwietenpark


Brug bij speel terrein


Oude kleding bak en glasbak


Hoogwerker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.