maandag 31 mei 2021

Maandag dierenweide en fietsenwerkplaats Vught

Vanmorgen redelijk verlopen, ik zat op tijd op de fiets.

De weg heen ging goed, Boxtelseweg nog steeds gesloten moest weer via de hoofdingang Voorburg Laagstraat Vught.

Ik had te maken met Ad(2), Rudi, Henri, Petra, Monique, Rien, Marcel(2), Frans,  Ali, Wil en Chiel.

Ontmoeting met Harold was bijzonder; die zie ik normaal alleen bij OAD op de vrijdagochtend.

Ben bezig met dieren geweest en fietsenwerkplaats.

Terug via Paardensteeg, Bossche Broek, Parade, Monseigneur Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug

Ik voel me redelijk, dadelijk hoef ik nergens heen. Wel een paar dingen uitzoeken en zo.

Statistieken;
22,32 Km afgelegd.
1:51:43 Opnametijd.
13,45 Km/u gem snelheid bij beweging.
26 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1jHXJK0_jbvzfB7AmAxQnpD6rvq5MHVHQ&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Klokkenlaan pad vanaf fietspad 
daarachter restant Noorderlicht school


Dela Rompertsebaan ooit binnen geweest.


Omgeving Vogelstraat pand krijgt 
nieuwe bestemming woningen


Bij tunnel onder station


Draak nu klein beetje actie


Station


Essent gebouw en omgeving


Rotonde omgeving Laagstraat


Kas en insectenhotel


Watertoren


Varken; stopcontactneusje


Schakelklok leguaan


Leguaan


Ruimte, hier afstand bewaren


Gezichten bij opgezet ree


Gerbils / woestijnratjes


Lijmklemmen


Radio


Veger en blik (van plastic)


Rollators, fietsen en rolstoelen


Plas voor eenden


Lama's 2 deze keer eentje was lang alleen


Ritjes met oude fietsbanden voor container


Receptie Voorburg terrein


Park Glorieux, deze ingang nooit eerder gezien


Raadhuis Vught met fontein deze keer


Taalstraat Vught horeca 
daarachter watertoren


Paardensteeg, einde Vught


Vanaf een brug, lang niet geweest


Water hier ooit een stuk weg geweest
deze foto vaker gemaakt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.