woensdag 19 mei 2021

Woensdag Action, Adm. Scholing en zadel

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, maar vond de timing toch lastig.

Op tijd vertrokken naar de Action het Wielsum, ik zocht een nieuwe schoonmaak mob met stok. Alleen de losse stokken met schroefdraad waren op, komen misschien zaterdag weer.
Volgende week terug komen, misschien dat het dan wel lukt.

Was toch nog moe, was opgehangen, en voor 12:15 op de fiets richting Adm. Scholing.

Daar weer verder met Word gegaan, samenvoegen gegevens en brieven, en etiketten.

Ook de koffie en thee verzorgen ging goed en op tijd. Ook muziek geluisterd.

Ik had te maken met; Elina, Els, Carol, Tom, Corné, Tamara.
Hanny, Michel en Eric waren er niet.

Daarna omweg naar huis, moest een stukje omrijden bij Orthen. Verder Hedikhuizerweg, Zandzuigerstraat, Hambakenweg en Maaspoortweg.

Bij de fietsenmaker voor mijn herenfiets een nieuw zadel gekocht, oude is gebroken, net als pas mijn zadel van mijn damesfiets.

Statistieken;
18,53 Km afgelegd.
2:21:08 Opnametijd.
12,36 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1_e_aMyjplGULMdyNSkDAc0Dw9loNo18S&usp=sharing


Fietsritten van deze woensdag


Föhn deo scheerschuim en zo


Nog niet helemaal droog


Bokkelaren vlinder en vogels


Het Wielsum, plastic afval misschien nooit 
eerder gebruikt door mij en brievenbus



Voetpad


Voertuig om stoepen schoon te maken


Lokerenpassage, vroeger Blokker, 
nu al lang leegstaand pand 


Lokerenpassage groentenboer


Jumbo boodschappen 


Natte schone was hangt weer


LODSI  is een graffiti tag


Trappen naar het spoor
omgeving windmolen


Vanaf het Maasoeverpad, wat ze hier 
aan het doen zijn weet ik niet


Woonboot verdwenen


Graaf van Solmsweg, bij gemaal en GSM mast en zo


Nieuwbouw met container


Rietveldenweg oprit A59 bij KEK


Adm. Scholing, koffie en thee gehad


Examen gegevens


Kladblaadjes en zo


Copier / printer bij lamp


Duim omhoog, zacht materiaal kun je in knijpen


Bij in/uitgang


Paraplu's regenboogkleuren


Folders


Plant


Zandzuigerstraat


Nu geen binnenvaartschip aangelegd


Zandzuigerstraat


Rechts spoor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.