vrijdag 7 mei 2021

Vrijdag OAD Vught en ontmoetingen

Vanmorgen ging het opstaan redelijk goed, ik zat mooi op tijd op de fiets. Ik had gerekend met de omleiding maar dat duurde maar ongeveer 5 minuten extra.

Bij OAD had ik te maken met Harold(2), Ton, Corné, John, Patrick, Sascha, Willy, Ron, Mario, Saskia en anderen.
Mardi, Janine en Maikel waren er niet.

Terug gereden via Bossche broek, Pettelaarseweg, Hekellaan, van Grobbendonclaan, Bruistensingel, Harendonkweg, thuis kort en daarna Lokerenpassage en terug.

Bij de Pettelaarseweg kwam ik Sjors weer tegen volgens hem minstens de 6e keer. Afgelopen week was hij 85 geworden. Bij de Lokerenpassage Hanna gesproken, dat was lang geleden. Bij Shoe Care Harm ontmoet, en verderop mevrouw de Jong die is 91 volgens mij.

Boodschappen gehaald, en daarna naar huis.

Ik voel me verder wel goed,  dadelijk 16:30 internet webcam sessie met Martin Gijzemijter als het goed gaat.

Statistieken;
25,25 Km afgelegd.
2:33:59 Opnametijd.
12,96 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1YcXKGQeqLVFDVzYzWdixYAhFMGzHBcQQ&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Klokkenlaan restant bassischool Noorderlicht


Rotonde Aartshertogenlaan


Omgeving Buitendijk


Hoogwerker Koningsweg


Photoshop stedenwand Wilhelminaplein 
in deze versie geen namen er bij


Lucht in/uitlaten Wilhelminaplein


Pas geweest


Rotonde bij "De Witte"


Aparte daken groene dakpannen 


Karwei omgeving Kettingweg en ingang Voorburg


Bedrijven Kettingweg


Rotonde bij Voorburg


5 x 8 = 40 schroefjes
8 per zakje inpakken


Pallets en zo


Koper, hoefde ik niet aan te werken


Beugels en pallets 


Genoeg voorraad


Weegschaal en tape en zo


Doos met zakjes


7 x 8 = 56
8 per zakje inpakken


Pauze snickers, stroopwafels en koffie


Maurickplein Vught


Hetzelfde plein


Omgeving Zuiderplas


Zuiderplas zeilbootjes ver weg


Plas bij Zuiderplas


Hieronder Sint Jan parkeergarage


Ingang parkeergarage 


Watertoren horeca, woningen en Bettina vis tent


Twin Tower bij Maaspoorthallen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.