maandag 3 mei 2021

Maandag dierenweide Voorburg Vught

Vanmorgen goed op kunnen staan, eerst onder de douche en aangekleed voordat ik mijn mobiel online zette. Ontbijt gehad en vertrokken, de Boxtelseweg was afgesloten voor fietsers, ondanks de omleiding toch op tijd aangekomen gelukkig.

Deze keer afvalbakken leeg gemaakt en in vuilniszak gedaan. Ik had een driehoekige sleutel nodig om de metalen bakken open te maken.

Ik kon op tijd foto's maken.

Had te maken met; Ad, Marcel, Henri, Rudy, Petra, Rien, Ali, Chiel, Willy, Patricia en anderen.
Frans en Marcel R waren er niet.

Daarna pauze gehad en daarna vertrokken.

Via omweg weer terug, heel anders dan anders, maar het is gelukt.

Ik had bij aankomst in Vught niet op pauze maar op stop geklikt op mijn geo app per ongeluk. Daarom alleen de rit terug gepubliceerd.

Het alarm ging af om 12:00 toen was ik al bijna huis, ongebruikelijk meestal ben ik dan nog in Vught.

Ik voel me verder goed, beetje moe, maar dat is niet erg.

Statistieken;
14,3km afgelegd.
1:09:12 Opnametijd.
13,6 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1LDbyS5MD08p8I4FKygv_ofOnsr7M_leo&usp=sharing


Fietsrit terug van Voorburg deze maandag


In de tuin


Pand krijgt nieuwe gevel en zo


Omgeving Buitendijk


Omgeving station


Parkeerplekken arts


Midden op de brug zit een reiger


Vrijstaande panden


Oude bomen


Groene dak


Zwembad kopt niet meer


Carillon twee mannen aan het werk


Ezel balkt


Omgeving kantine 


Kantine ruimte met 8 kokken 2 werken er maar


Pauw


Sleutels voor afvalbakken op container


Lege kerststal 


Duivenhokken bovenop op broednest


Bijenkasten




Lama 


Hoekje bij plas


In het midden de fietsenwerkplaats, links ketelhuis, 
woestijnratjes. Rechts cadeauwinkel en horeca achtig.
Veel herinneringen op dit ene plaatje


De Petrus verderop


Taalstraat Vught, links en rechts dezelfde bomen
de rij rechts gaat iets langer door.


Vanaf een brug Bossche Broek


Bij Zuiderplas, Provinciehuis en zo


Vanaf het Homeruspad


Kerk de Deur lang niet meer geweest.


Graafwerkzaamheden bij station Oost

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.