zondag 23 mei 2021

Zondag kerk gevolgd en fietsrit daarna

Vanmorgen onder de douche gestaan, berichten, ontbijt, tv gezapt ook Hour of Power gezien.

Kerkdienst GKV-DB via YouTube gezien, geen webcamsessie daarna.

Rust en daarna vertrokken voor een fietsrit. Rond het Engelenmeer, deze keer niet via Engelen, Orthen spoor over, Hambakenweg, Wielsum, niet de Baken, Klokkenlaan, de Morgen, Harendonkweg, Stukje speeltuin Noorderplas en terug.

Onderweg omgeving Omron kwam ik Rian ken ik van badminton tegen, dat is heel lang geleden en nooit op deze plek.

Ik voel me verder wel redelijk goed, vandaag veel rust nodig.

Statistieken;
21,23 Km afgelegd.
2:02:41 Opnametijd.
12,29 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1OVDl-0Pih8de-nNYGq06zVnvMnK9GdEX&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


JOP (Jeugd Opvang Plek)
mooi plekje


Bij Afrit A59


Onder windmolen


Bouwplek maar wat het gaat worden weet ik niet


Vanaf de brug A59 bij het Maasoeverpad


Zig zag weg deze keer niet nodig


Brug bijVutterpad


Bossche Hoeve hertjes


Zijkant met stukje water


Brug over snelweg richting Vlijmen


GSM mast


Omgeving Locatie


Bord beetje stuk


Deze was me eerder niet opgevallen


Stukje water bij plas


Vlijmen huis


Weidse horizon 


Hoogspaningsmasten


Haverleij stukje


Bij binnenplaats


Heuvel


Wildroosters


Spoorrails richting Zaltbommel


Deze trein gaat naar station 's-Hertogenbosch


Omgeving Wielsum


Rompert deze foto nooit eerder gemaakt


Rotonde Harendonkweg en zo


Brug 


Noorderplas vegetatie


Speelplek Noorderplas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.