donderdag 6 mei 2021

Donderdag fietsrit verder rustig

Vanmorgen was weer lastig, ik hoefde niet veel te doen, onderzoek clozapine vingerprik formulier invullen en in de brievenbus gedaan.

Ik ben gereden via het van Zwietenpark, Sluisweg, Treurenburg, Gemaalweg, Engelsedijk, het Wielsum, de Bokkelaren, fietstunneltje, van Zwietenpark, Lokerenpassage en terug.

Ik heb bij de Lokerenpassage Harm en Mary gesproken.

Weinig boodschappen nodig vandaag; druiven, Aloë en fietsbanden plaksetje. 

Planning met Tzorg Hans de planner gesproken maandag 10 mei 13:30 krijg ik hulp thuis

Vanmiddag weinig te doen verder.

Statistieken;
11,78 Km afgelegd.
1:11:40 Opnametijd.
11,99 Km/u gem snelheid bij beweging.
34 Km/u hoogste snelheid.




Fietsrit van deze donderdag


T shirt anchor mooi symbool


Treurwilg


Noorderplas


Mozaïekbankje 


Brug bij Italiëbuurt


Kind centrum de Wijboom


Speelgoed in beton


Sluisweg


Langs het water


Inhammen


Verderop ook


Bassischool de Meander


Plas onbekende naam


Treurenburg deze keer rechts omhoog 


Lang recht stuk


Leger voertuigen


Stukje dijk


Meanderend Engelensedijk


Richting brug


2011 houten ophaalbrug


Koolzaad zie je veel


Plas bij gemaalweg


Koeien Grazerij de Dieskant


Links omlaag ik moest rechts omhoog


Omgeving gA59 aan de overkant Graaf van Solmsweg


Huis met veel grond


Akker pas bewerkt


Het Spinnenwiel 


Klokkenlaan flat met koolzaad


Shoe Care Lokerenpassage Harm gesproken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.