woensdag 12 mei 2021

Woensdag Adm. Scholing en zo

Vanmorgen op tijd opgestaan, eerst boodschappen gedaan en bij Harm geweest.

Daarna tijdig vertrokken naar de Adm. Scholing, ik kwam daar vroeg aan en kon weer voor koffie en thee zorgen.

Ik had te maken met; Elina, Els, Hanny, Carol, Tom en Michel.
Corné, Tamara en Eric waren er niet.

Paar E-mails verstuurd en ontvangen, van kerktijd.nl kreeg ik een uitnodiging voor morgenochtend Hemelvaartsdag 10:00 GKV - Den Bosch, dat is voor mij langer dan een jaar geleden dat ik een kerkdienst mag bijwonen.

Ik voel me verder wel goed, dadelijk koken en eten.

Statistieken;
11,61 Km afgelegd.
1:02:07 Opnametijd.
12,76 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1pbsWnsgR6jBraXCUwCoWx2mxQpqdDCxF&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Radio controlled 
9:06:40 
12 / 5
WED (Woensdag)
22,3 graden


Bierdoppen keukenla


Ontbijt altijd energy mix met melk


Harm sleutelhangers


Voor sleutels


Boodschappen
Tandpasta, groente, vlees, Aardappelen,
Toetje, scheermesjes, Energy mix, melk.


Plas bij de Noorderplas
Pisastaette


Daar moet ik heen


Heineken grondwater meet punt


Transformatorhuisje


Ingang van Zwietenpark, 
deze vind ik mooi


Bezig met gras 
vanaf het  Maasoeverpad


Maasoeverpad


Water komt hier omhoog


Plas bij gemaal Graaf van Solmsweg


Bouw vordert


Graafmachine


BAAC iets met archeologie 


Hedikhuizerweg met water


Keuken Adm. Scholing


Pauze tafel


Plakband, schaar, nietmachine, stift, schaar en zo


Koffie en thee bekers bijna  op, suiker, 
koffiemelk, keukenrol, koekjes en zo


Omgeving Rietveldenweg 


Heineken terrein kratten en zo


Vanaf de ophaalbrug deze keer weer met schip aangemeerd


Trierbrug zicht op de Royal Welshbrug


Carolus bouw huizen vroeger ziekenhuis


Rotonde


Harendonkweg onder de A59 snelweg door

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.