woensdag 26 mei 2021

Woensdag de was, apotheek, Harm en Adm. Scholing

Vanmorgen hoefde ik er niet vroeg uit, maar moest wel tijdig naar het plastic afval, de apotheek en Harm. 

Allemaal gelukt voordat ik naar de Adm. Scholing vertrok.
Daar was het rustig; ik had te maken met Elina, Els, Carol, Tom, Corné, Tamara en anderen.
Hanny, Michel en Eric waren er niet.

Verder goed verlopen, ik had weer voor de koffie en thee gezorgd.

Bij AS alleen emails gelezen niet verstuurd.

Uiteindelijk had ik weer verbinding tussen mobiel en pc ben ik blij mee.

Ik voel me redelijk goed. hoewel het niet makkelijk gaat allemaal.

Statistieken;
16,37 Km afgelegd.
1:52:16 Opnametijd.
11,51 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1_zajzaWcAqOJue2eWb9gj66B50QiVKiN&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Ondergoed 9


JAZZ t shirt


Barcelona t shirt


Kunst bij rotonde


Apotheek


Rotonde


Bezig met kozijnen Maaspoortweg


Bij afrit snelweg A59


Omron plas gedeeltelijk nog riet


Links 38 recht 37 links groen te zien op akker
rechts gras verdwenen bouwactiviteit


Maasoverpad met windmolen lijkt op Mercedes logo


Nieuwbouw Graaf van Solmsweg


Steiger Hedikhuizerweg


Adm. Scholing 


Tosti ijzer


Theedoos


Omgeving Rietveldenweg en Heineken terrein


Deze keer geen schip aangemeerd


Vanaf de Trierbrug verderop de Royal Welshbrug


Zandzuigerstraat


Station Oost A


Station Oost B


Station Oost C


Station Oost D


Reclamezuil en Pierson College


Brug bij station Oost


Verderop


Verkeersslachtoffer gedenkplek Bruistensingel


Harendonkweg, Hoogspanning en riet en zo


Zicht op Twin Towers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.