dinsdag 25 mei 2021

Dinsdag Adm. Scholing en Helftheuvelpassage

Vanmorgen ging het redelijk goed, timing goed te noemen, want ik kwam op tijd aan bij Adm. Scholing en toch foto's onderweg kunnen maken.

Voor de koffie en thee gezorgd.

Ik had te maken met Els, Tim, Prisca, Marieke, Bert en anderen. Remco was ziek.

Vandaag jarig Tine en Jos, ga ze vanavond proberen te bellen.

Mijn USB verbinding naar mobiel gaf weer storing, toen ik het bijna op wou geven lukte het dus wel. 

Ik voel me verder wel aardig goed.

Planning De Stijl koffie drinken, Action Mob dweil met steel kopen, en boodschappen Lokerenpassage.

Statistieken;
12,41 Km afgelegd.
1:15:02 Opnametijd.
12,9 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1fU3P0Iru3_6Wa7LO6DCqTJenogqI_zBZ&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


JOP (Jeugd Opvang Plek) met fluitenkruid


Transformatorhuisje


Afslag Engelen verderop


Zig zag weg Graaf van Solmsweg


Plas bij gemaal en hoogspanning


Beton storten fundering


Hedikhuizerweg, voertuig staat er al weer even


Bij ingang Adm. Scholing


Pauze tafel


Werkplek van mij


Koffiemelk, suiker, glazen, Maggie bouillon,
kletspot  en thee tipjes


In/uit en postvakken 


Tafel Marieke en Els en voorheen Gerda


Bij een werkplek beetje oud


4-3-2004 wielrenners, snap ik niet hoe dat hier komt


Frietheuvel en bakker De Gier
rechts de AH


Hema ben ik een tijd niet binnen geweest


Kleding winkel


Frietbrood bakker van Keulen


3 brillenzaken op een rij, zonder Hans Anders


Riemen


Tassen


Flappentappen


Vers Inn noten en zo


Kippies 


So low vandaag niet binnen geweest.


Emmaplein links flat voorheen BD
nu woningen en rechts groot beeld


Voetgangersbrug richting Citadel
trap op de voorgrond


Cementrum


Klokkenlaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.