maandag 24 mei 2021

Maandag 2e pinksterdag fietsrit

Vandaag tweede pinksterdag, rustdag. Opwekking online gaande; viering uitstorting Heilige Geest.

Vanmorgen heel laat mijn mobiel online gezet. Laat vertrokken voor een fietsrit richting station, brug over de sporen en weg en Isabella kazerne terrein. 

Via Paardensteeg, Bossche Broek, Zuiderplas, Homerus pad, Pettelaarseweg, Parade, Mgr Diepenstraat Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Thuis deed mijn usb kabel op mobiel het niet. Beetje met houten tandenstoker schoon geprobeerd te maken, en het werkt weer even, hopelijk is het probleem voorbij.

Ik voel me verder wel goed, blij dat ik even rust heb beleeft.

Statistieken;
18,07 Km afgelegd.
1:45:39 Opnametijd.
13,95 Km/u gem snelheid bij beweging
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=19mCnftac5PsD8r6gnK0c_Xx2zD_D9TOl&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Bij Rompertsebaan


Stalling fietsen voor kort bij station


In een hoekje


Foto bouw station


Wat verder


Naar de sporen


Conducteur?


Stukje oud en nieuwbouw


Boven de sporen


Veel klokken


Roltrap naar de sporen 


In/uit checken


Toilet nooit nodig gehad


Omgeving Wilhelminaplein stuwen


Wilhelminaplein


Brievenbus bij trap en brug over de sporen en weg


Skyline


Sporen 


En ook over een weg


Pad moest ik over


Ingang Isabella kazerne gesloten


Water en bos


Taalstraat Vught 


Brug verderop Segers gemaal


Wandelroute links 


Omgeving Zuiderplas en provinciehuis 


Vanaf Homeruspad


Wat verder


Parade sloop theater en Sint Jan in beeld
bomen weg


Water IJzeren Vrouw en Prins Hendrikpark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.