vrijdag 28 mei 2021

Vrijdag OAD Vught en terug

Vanmorgen ging het redelijk goed, toch iets later geworden, hard gefietst en minder foto's gemaakt waardoor ik toch op tijd aankwam. Bij OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding)  moest ik deze keer weer Ossengal zeep inpakken. Soms lastig maar het is toch aardig gelukt.

Ik had te maken met; Harold, Ton, Corné, John, Patrick, Sascha, Mario, Saskia, Mardi, Janine, Ron, Willy, Maikel en anderen. Harold(doof) was er niet.

In de pauze weer een mars en snickers gegeten. Bij de OLD deze keer niet hoeven te tellen. Toch de doos aardig kunnen vullen, in 1 doos gaan 100 zeepdosjes. 4 lagen van 24 en 4 bovenste laag.

Bij de Pettelaarseweg Bart gegroet, Sjors was er niet.

Gelijk via Harm terug gegaan, zonder omwegen terug.

Uitnodiging corona prik lag op de mat. Als het Boxtel word vind ik dat lastig zeker een uur fietsen zonder verdwalen.

16:30 Martin Gijzemijter sessie gepland.

Vanavond eten bij Tine van Huizen.

Ik voel me redelijk, maar eenvoudig is het niet.

Statistieken;
24,03 Km afgelegd.
1:57:46 Opnametijd.
14,1 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1qtgRTCtUwBfCNJP54bT3sr94pHRgsnpe&usp=sharing


Fietsritten van deze vrijdag


Deel scooters daarachter schuine gevels


Brugplein schuine gevel


Paleisbrug


Essent gebouw


Smeedwerk omgeving Wilhelminaplein


Vistrap


Tegenover De Witte


Rotonde bij hoofdingang Voorburg Terrein Vught 
vanaf de Kettingweg


Bijsluiter zeep en etiketten


Nietjes inpakken, deze keer ik niet


Koperen beugels; voor mij ook niet


Overtoom plastic kratten


Spreekruimte nog in aanbouw
bezig met plafond


Krat met Ossengal zeep


Artikel over OAD


Veger en blik


Pauze Mars, Snickers en koffie


Uitgepakt


Raadhuis Vught, kwam ik toch weer in de buurt


Segersgemaal familie van Gert Jan Segers CU?


Brug verderop


Omgeving Zuiderplas


Pettelaar, grote tent aan het opzetten lijkt het


Vanaf het Homeruspad


Sint Jan parkeergarage onder het water


Beeld bij Sint Jan kathedraal 



IJzeren vrouw Prins Hendrikpark 
bij Ophoviuslaan en zo


Bij Rompertsebaan


Klokkenlaan speciale plek


Harm Shoe Care geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.