dinsdag 11 mei 2021

Dinsdag Adm. Scholing

Vanmorgen goed begonnen, douche, ontbijt, op tijd op de fiets.

Kwam ook op tijd aan bij de Adm. Scholing. Ik had te maken met Els, Remco, Dorrie en Prisca. 
Eric en Bert waren er niet.  Ik kon weer de koffie en de thee zorgen. Verder aardig rustig, dat is wel anders geweest.

Daarna naar de Helftheuvelpassage korte route genomen, bij Big Bazar binnen geweest, voor het eerst bij deze nieuwe locatie.

Op de weg terug kwam ik er achter dat er een grote scheur in mijn velg achter van mijn fiets zit. Toch thuis gekomen. Ik ga mijn andere fiets in gebruik nemen. 

Misschien is mijn damesfiets nog te repareren, het is wel een grote reparatie.

Verder voel ik me toch redelijk goed, dadelijk nog naar De Stijl koffie drinken. En daarna naar Harm even.

Statistieken;
12,37 Km afgelegd.
1:17:52 Opnametijd.
14,12 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.


https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1xee_fLVRLLH-li4NZUFgrRc0M4tss61Y&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Omron plas


Bij windmolen in de buurt


Links 38 rechts 37, gras verdwenen, bouw activiteit rechts


Transformatorhuisje grond weer dicht na lange tijd


Plas bij gemaal Graaf van Solmsweg


Beton storten


Paar vrachtwagens stonden verderop ook te wachten


Hedikhuizerweg tegenover RDW


Adm. Scholing kunst bij printer


Gordijnen en lamp


Zoon van Eric


Tosti ijzer


Bord Hedikhuizerweg


Helftheuvelpassage 


Slager


Blokker


Kapper


Big Bazar A


Big Bazar B


Big Bazar C


Big Bazar D


Big Bazar E


Big Bazar F
soort schildpad


Big Bazar G


Big Bazar H


Big Bazar I


Big Bazar J


Big Bazar K
mijn aankopen


Rotonde Rompertsebaan/ Klokkenlaan/Sint Teunislaan 


3Schuine gevels achterkant 3 identieke gebouwen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.