woensdag 5 mei 2021

Woensdag fietsrit

De ochtend vond ik lastig, pas laat vertrokken, ik hoefde nergens heen vandaag. Tine van Huizen bleef onbereikbaar. Esther belde een paar keer. Gelukkig redelijk droog kunne fietsen, ondanks de buien.

Kruiskampsingel, Kooikersweg, plastic afval Helftheuvel, station, markt, kapelaan Koopmansplein, Rompertsebaan, Klokkenlaan, Lokerenpassage en terug.

Bij Harm geweest, en Mary van de Jumbo, en terug gereden.

Ik voel me nu wel redelijk goed, toch weer een hoop gebeurd.

Dadelijk koken en eten en een rustige avond hoop ik.

Statistieken;
13,09 Km afgelegd.
1:30:03 Opnametijd.
11,28 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1vNDSqB1Pmeu2Dg9-zL9qkWhsbmc76Uel&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag.
Wat later aangezet.


Eerste foto eerste kruising


Plas bij de Noorderplas


Omron plas met stuwtje


Maasoevepad bij lantaarnpaal 33 


Wegen lopen naar beneden


Soms komt hier water omhoog gepompt
zig zag weg Graaf van Solmsweg


GSM mast


Leidingen bij transformatorhuisje


Plas bij gemaal


Bouw vordert


Vaak zitten hier mensen buiten
Bedrijf heeft met archeologie te maken


KEK en andere bedrijven


Links Kruiskampsingel, rechts Kooikersweg


Kooikersweg, graffiti kwam later vermoed ik.


Paraplu zit hier nu 2 jaar; deze keer niet binnen geweest.


De Wester nog niet oud


Omgeving Helftheuvelpassage


Plastic afval


Devarana sauna


Atletiek baan en zo


Trainings toestel instelbaar


Verderop stations tunnel


Toch weer activiteit bij De Draak 


Mac Donalds binnenstad


Markt


Poffertjes en pannenkoeken


Arena met stier


Kapelaan Koopmansplein


Shoe Care Harm cilinders


Boodschappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.