zondag 9 mei 2021

Zondag kerkdienst en fietsrit Haverleij en Engelenmeer

Vanmorgen laat mijn mobiel online gezet. Ruim op tijd de tv aangezet, gezapt ook Hour of Power en zo.

Kerkdienst gevolgd, dopen van Eva Slabbekoorn mooie dienst, alleen weer geen webcamsessie daarna.

Gerust en toch maar vertrokken ondanks de regenkans, regenbroek onderweg aan gedaan maar later gelukkig uit kunnen doen, ook mijn jas was veel te warm. ook maar uit gedaan.

Gereden via Lokeren, Sluisweg, Teurenburg, Henriëttewaard, Bellaard, Haverleij, Beverspijken, Vutterpad, Kruiskampsingel, De Gemeint, Engelenseweg, Haverleij, Vutterpad, Maasoeverpad, van Zwietenpark en terug.

Gerard Nederveen en Henk van Weelden jarig, gemeentelid Henk ook gebeld, Gerard ken ik niet zo goed 1 bericht gestuurd.

Ik voel me wel aardig goed, geen grote problemen gehad.

Statistieken,
22,5 Km afgelegd.
1:57:29 Opnametijd.
13,5 Km/u gem snelheid bij beweging.
26 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1rchOp34qDDIi0pHGb665yAwWLXzdlMMk&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


T shirt van vandaag


Pennen van goede doelen


Dominee Poortinga in beeld


Lokeren eerste foto van buiten


Wandelroutes 


Vanaf de Sluisweg, inhammen daarachter de Maasdijk


Sluisweg rustig


Plas naam onbekend


Vistrap bij spuisluis Crèvecoeur


Henriëttewaard sluis containerschip


Haverleij kleine bocht


Vanaf de weg Haverleij


Zijweg met bebouwing 


Fiets en wandel ingang


Beverspijken, districts buro Politie als ik het goed heb


Vutterpad


Sligro Ruwekampweg


Bossche Hoeve Kruiskampsingel Meanderflat


Bij ingang Bossche Hoeve


Zijkant met vijver


Pony's 


1868 bouwjaar in Vlijmen


Brede stuw


Brug


Begin Vutterpad


Stalling caravans en boerderij
Graaf van Solmsweg
omgeving zig zag weg


Vanaf het Maasoeverpad


3 bruggen naast elkaar over de A59


Omron plas


Scouting gebouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.