dinsdag 4 mei 2021

Dinsdag Adm. Scholing en Helftheuvelpassage

Vanmorgen ging het opstaan goed, na ontbijt op tijd vertrokken met regen onderweg gedeeltelijk.

Ik was op tijd aanwezig, ik had te maken met Els, Remco, Tom, Tim, Dorrie en Prisca.
Eric en Bert waren er niet.

Weer voor de koffie en thee kunnen zorgen.

Via de Helftheuvelpassage terug gegaan beetje regen bij het Emmaplein maar niet erg.

Dadelijk nog naar de Stijl, Harm en eten bij familie Bras Empel.

Ik voel me wel goed, hopelijk gaat de rest van de dag ook goed.

Statistieken;
12,23 Km afgelegd.
1:24:04 Opnametijd.
12,03 Km/u gem snelheid bij beweging.
27 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=11Jde8rPj5pA9HiZr4cWABW2pkGO1KGLh&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Van Zwietenpark koeien


Bij afrit snelweg A59


Begin Engelen onder A59 
Graaf van Solmsweg


Keuken Adm. Scholing


Dubbel koffiezetapparaat


Koffie met iets er bij


Kunst


Aparte lamp
ik denk dan aan aardlagen


Helftheuvelpassage Frietheuvel cafetaria


Bakker De Gier


Eyes + more


Koffie en zo


Bij reisbureau


Big Bazar op nieuwe plek


Stukje er van


Hier komt een Aldi


Tassen


Kussens en zo


Handyman


Nagellak


Voetverzorging


Kruidvat


So Low weer open lijkt het


Kippie pannen en zo


Klimtoren daarachter bomenlaan


Emmaplein voorheen BD pand


Rompertsebaan 


Stukje water


Klokkenlaan links voorheen school Noorderlicht


Wandelpad bij fietstunnel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.