zaterdag 8 mei 2021

Zaterdag eendenkooi

Vanmorgen goed op kunnen staan en op tijd vertrokken richting eendenkooi. Spannendste moment mijn mobiel online zetten. En Geo Tracker App aanzetten en op pauze zetten, deze keer ging het goed.

Bij de eendenkooi gewerkt met houtrillen vullen en gereedschap regelen.

Ik had te maken met; Rini, Rut, Teun, John, Ton, Annemieke, Tim, Tijs, Jacques en Alfons.

Wim, Nelly, Paul en Herman waren er niet.

Na de pauze vertrokken omdat ik energie nodig heb voor vanmiddag.

Ik voel me verder wel goed, hoewel het zeker niet eenvoudig is.

Vandaag verder weinig plannen, waarschijnlijk even langs de Lokerenpassage.

Statistieken;
1,68 Km afgelegd.
31:47 Opnametijd.
3,89 Km/u gem snelheid bij beweging
3,92 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1AFkFoivCyW11-iYMgC7PkCOGA4f95Rze&usp=sharing


Wandelroute eendenkooi deze zaterdag


Bomen geknot


kleding en glasbak daarachter scouting gebouw


JOP (Jeugd Opvang Plek)


Tafelblad van beton SpongeBob?


Links net vrachtwagen in beeld


Wildrooster


Brug ingang eendenkooi


Vlakbij ingang


Brug


Distel


Oud stuk boom


Looppad


Takkenschaar bij houtril


Houtrillen


Stukje vangpijp


Rietwand


Observatie punt  zich op plas


Oude boom bij tent


Workmate en container met gereedschap 


Nu opbergemmertje


Ik weet niet precies wat hier in zit


Kruiwagen bij houtril


Kruiwagens zijkant container


Wigwam?


Houtrillen


Stukje vangpijp


Oude boom bij brug


Links eendenkooi rechts van Zwietenpark 
koeien stonden nu hier niet 


Wandelpad


Wilde ganzen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.