zaterdag 15 mei 2021

Zaterdag Utrecht Herman jarig

Vanmorgen eerst ontbijt, even rust en vertrek richting Lokerenpassage, Harm was er nog niet, boodschappen bij Jumbo gedaan, daarna was Harm er net wel. Ook mevrouw de Jong gesproken bij mijn voordeur toevallig.

Wachten op zus Mieneke, 10:30 was afgesproken, klopte aardig. Vertrokken richting Utrecht we wisten beide het adres van mijn broer niet, had ik gevraagd via WhatsApp, gekregen en in de navigatie gezet. 

Bij mijn broer Herman en Martin kort op bezoek geweest, daarna per tram naar het centrum gegaan, Hoog Catharijne oude binnenstad, de Dom, Domkerk, markt, Witte Vrouwensingel, Griftpark, Hengeveldstraat, en ouders. Daarna met z'n vieren richting ijssalon, terug, en Mieneke en ik op de bus gewacht, richting station en bij 24 Oktoberplein uitgestapt en naar de auto gewandeld die bij Herman en Martin geparkeerd stond.

De rit terug naar 's-Hertogenbosch ging goed, en ik was aardig op tijd thuis.

Dadelijk koken en eten, normale avond hoop ik.

Ik voel me verder goed, blij dat het allemaal goed is verlopen.

Statistieken;
6,92 Km afgelegd.
2:24:23 Opnametijd.
4,79 Km/u gem snelheid bij beweging.
61 Km/u hoogste snelheid (tram)

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1llV3YgyPL0-AI1gKeUoOWMyiAPKmuuFH&usp=sharing


Wandel route Utrecht met een stukje tram


Jumbo vanmorgen


Boodschappen van vanmorgen


Keukentafel Herman en Martin


Stukje treinbaan


Hondenkop en zo


Uitzicht 10 hoog


Tramhalte


Station


Stukje station


Relatief nieuw


Ook nieuw voor mij


Korte Elisabethstraat Sjofar dicht helaas
Evangelische winkel ik had daar graag iets gekocht


Stukje gracht


Singel apart oud stukje


De Dom in de steigers


Souvenirs


Ansichtkaarten


Tulpen


Stukje tuin


Restauratie Dom


Ingestorte gedeelte


Domplein


Beeld


<>


Water met beeld


<>


Witte Vrouwensingel langs het water gewandeld


Plaats voor bootjes


Uitzicht 8 hoog ouders


A2 terug

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.