donderdag 27 mei 2021

Donderdag poetshulp, huisarts en fietsrit

Vanmorgen ging het opstaan redelijk, ik was nog met de afwas bezig toen er rond 8:50 al werd gebeld, de poetshulp was er al. 

Bed verschoont, was gestart, stofzuigzak vervangen, schoonmaakspullen gezocht, was opgehangen en naar de huisarts. Waarschijnlijk moet ik wachten met bloedprikken tot 5 dagen na vaccinatie. Maar ik heb geen uitnodiging gehad.
En invullen op de website werkt niet, ga dadelijk proberen te bellen.

Een stuk kunnen fietsen gelukkig aardig droog.

Ik voel me verder wel redelijk. 

Statistieken;
13,81 Km afgelegd.
1:45:08 Opnametijd.
11,42 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1wt5wPLQeALwBIudKeUCYk05_Wx1D6jCG&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Tafel beneden bij tv


Twin Towers tuin


Huisarts


Wachtkamer


Ander stukje tuin van de Twin Towers


Lokeren, noem ik de naald


Hoekje bij sportvelden


Einde 's-Hertogenbosch


Deze brug gebruik ik nooit


Nieuw stukje, Sluisweg ongeveer een half jaar bewoont


Inhammen, daarachter de Maasdijk


Oplaadpunten elektrische bussen


Plas omgeving Treurenburg


Hier naar links deze keer


Nieuwbouw


Rechts moest ik, omhoog dus


4 Tonners leger


Brug onderdelen genie leger bij plas


Verderop een ophaalbrug, 
Sluis Engelen snap ik niet


Afvalbak creatief 


Kasteel Meerwijk 


Links lager dan rechts


Boerderij en caravan stalling andere kant van het water.


Plas 


Postbus


Omgeving Orthen


Het Wielsum soort buurthuis


Hambakenweg, bij opritten snelwegen


Pisastaette Noorderplas daarachter
flatgebouw nooit binnen geweest


Jumbo boodschappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.