donderdag 13 mei 2021

Donderdag kerk Hemelvaarstdag

Vanmorgen douche, ontbijt, berichten en op tijd op de fiets. De dienst begon om 10:00 ik zat links achteraan. Leuk om bekende gemeenteleden te zien binnenkomen. Er was een gelegenheidskoortje en de dienst duurde ongeveer een uur. Daarna diverse gemeenteleden gesproken.
Bas, Marjanne, Tiny, Pim, Kees en anderen. Veel alleen gezien; Rianne, Janny V, Peter, Jan K, Hendrika, Jan B, Yvonne, Rens, Sanne en anderen. Plek voor ongeveer 30 gemeenteleden.

Voor mij was het erg lang geleden dat ik fysiek een dienst mocht meemaken.

De weg terug ging goed, maar ik was erg laat met mijn Geo Tracker App van pauze halen helaas.

Vlijmen, Engelenmeer, Haverleij, Vutterpad, Engelen Schoolstraat, Henriëttewaard, Treurenburg, Maasboulevard,  Oud Empel, en terug.

Ik voel me raar, weer veel gebeurd, maar toch niet in de war of zo.

Vanavond hoop ik Hans per telefoon te feliciteren met zijn verjaardag.
En ook mijn ouders te bellen vanavond.

Statistieken;
9,62 Km afgelegd.
46:14 Opnametijd.
14,81 Km/u gem snelheid bij beweging
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1uwTpZJDbtPWqFvlWPNCeTCNMFcqfxB_u&usp=sharing 


Stukje fietsrit van vandaag
een groot deel staat er niet op


Transformatorhuisje


Zijkant


Stuk land te koop


Zig zag weg Graaf van Solmsweg, 
deze dag niet nodig gehad.


Omgeving Vutterpad, boom leeft nog


Akker nog kaal


Stukje bijbel


Bij kerk diverse vegetatie 


Stukje kerkzaal


AED en brandblusser


Fietsenstalling gebruik ik nooit


Bossche Hoeve


Even op pauze


Hek niet goed te zien


GSM mast en apparatuur


Stam wacht op transport


Omgeving Engelenmeer


6 rode palen hier, waarom snap ik niet


Vlijmen villa 


Stuw breder dan gemiddeld


Lange rechte Engelenseweg


Zwaenenstede visser met radiografisch bootje


Afval Zwaenenstede 


Tractor bezig


Engelen bocht de Bloemendaal


Schoolstraat


Henriëttewaard strakke lijnen


Gesloten op bepaalde uren


Maasboulevard


Paaltjes elke 100 meter Maas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.