maandag 10 mei 2021

Maandag dierenweide Voorburg Vught

Gisteravond naar Jacques en Ruud geweest, gegeten, Esther wel gezien maar niet bij het eten.

Vanmorgen ging het redelijk goed, droog vertrokken, regenbroek gebruikt en in de kantine uit gedaan.

Ik had te maken met Marcel, Henri, Rien, Ali, Rudy, Petra, Patricia, Frans, Ad, Chiel, Marcel R, Wil, Ad van de fietsenwerkplaats en anderen. Op veel plekken geweest, maar niet binnen bij de fietsenwerkplaats.

De weg terug ging met regenbuien, toch geen regenkleding gebruikt.

Via de Bossche broek terug, maar niet rond de zuiderplas en zo. Wel de Parade en kapelaan Koopmansplein en Rompertsebaan en zo.

Dadelijk rond 13:30 verwacht ik Tzorg poetshulp

Ik voel me verder wel aardig goed.

Statistieken,
22,17 Km afgelegd.
2:25:58 Opnametijd.
13,1 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1V-JfT3hIjZ-AGbu5h0VfpzGMy6on3vmd&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Rompertsebaan mozaïek bankje 


Apotheek en zo


Buitendijk elke keer net ff anders


Koningsweg 101


Essent gebouw


IJzer sierwerk brug Wilhelminaplein


Rotonde bij "De Witte"


Horeca Taalstraat Vught lage deur


Maurickbrug


Kantine dierenweide inpakspullen


Leguaan


Rollators, rolstoelen en fietsen


Dit noem ik mob karren


Slijpstenen


Lijmtangen


Groepenkast, haspel en zo


Op slot


Duif in hok


Kruiwagens


Kleine plas met waterdieren


Pauw mannetje


Schaap en bokje bij kerststal hok


Nandoe drinkt water


Gieters diverse kleuren


Bezig met paden bij kas


Potgrond zat voorlopig


Bij hoofdingang zorgpark Voorburg


Taalstraat Vught Taterhof heb ik gebouwd zien worden
aan beide kanten bomen, maar gaan rechts langer door


Kapelaan Koopmansplein Coop


Hetzelfde plein slager, maar ook pasfoto's en zo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.