zondag 2 mei 2021

Gisteren Mieneke en vandaag zondag fietsrit

Mijn zus kwam gistermiddag op bezoek, we hebben gefietst nar het Wilhelminaplein, pontje over richting Parade, en zo terug gelopen. Het was gezellig. Daarna  gekookt en gegeten en moeten rusten. 

Vanmorgen zat ik op tijd achter mijn pc, de kerkdienst kunnen volgen; dominee  Klok van Breda. 30 mensen waren er uitgenodigd in de kerkzaal. Ik dus niet, ik weet ook niet hoe dat werkt met aanmelden of zo. 

Geen webcamsessie daarna.

Na wat rust vertrokken voor een fietsrit, deze keer niet rond het Engelenmeer, wel 2x Vutterpad, Kruiskampsingel, stukje Engelenmeer, Engelen, Henriëttewaard, Chauffeurscafé, Maasboulevard, Achterpad, Hengmen, Stukje van Zwietenpark, en terug.

Ik wou het vandaag niet te lang maken, en dat is aardig gelukt.

Ik voel me verder wel aardig goed.

Statistieken van deze zondag;
18,37 Km afgelegd.
1:57:01 Opnametijd.
11,61 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1IDnE9PunK4VIsEEviSHYbl_0SB0DP_J_&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Stuwen bij Wilhelminaplein zaterdag


Pontje over voor voetgangers, draaien en 
dan komt de ketting in beweging


Wenteltrap


Via een bochtige dijk verder gelopen


Omgeving Sint Jan koffie en appelgebak gehad


Noord Brabants museum met draak
wanneer die terug gaat is onbekend


Zonnewijzer Wilhelminaplein staat er nog
de rest is recent veranderd

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Eerste foto van deze zondag



Maaspoortweg Tango tankstation


Maasoeverpad boom krijgt weer kleur
afslag Engelen A59 in beeld


Best groot van dichtbij


Vutterpad


Bossche Hoeve


Vissen, daarachter de Meanderflat Kruiskampsingel


Engelenmeer; rond de boom staan in het seizoen auto's geparkeerd


Stukje Engelenmeer


Dode baby ooit gevonden


Heineken grondwater meetpunt


Engelen nam of functie onbekend


Kerkje 


Schip aangemeerd


Ophaalbrug 2011 net te zien


Henriëttewaard sluis, hefbrug was omhoog 
schip moest er onderdoor


Diverse kleuren


Omgeving spuisluis Crevecoeur


Plas achter chauffeurscafé Treurenburg
rechts spoorlijn 


Spoorlijn


Hoogwerker bij Maasboulevard


Italiëbuurt Romelaan en zo


Parkeren bij het Geerke materiaal 
ziet er grotendeels nieuw uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.