zondag 15 november 2020

Zondag thuis zonder foto's

Vandaag thuis moeten blijven. 

Gisteren corona test gehad, uitslag kan tot 48 uur duren. Ik voel me niet heel ziek gelukkig.

Vanmorgen opstaan ging lastig, had met timing te maken. Achteraf ben ik aardig tevreden hoewel het niet eenvoudig was.

Toch gelukt om te ontbijten.

Wel diverse kerkdiensten kunnen beluisteren;

Hour of Power op de tv met bisschop de Korte van 's-Hertogenbosch en Jan van den Bosch. En daarna stukje kerkdienst dienst uit Amerika gezien en gehoord dominee Schuler dacht ik.

Daarna achter de pc gaan zitten en via YouTube onze eigen GKV-DB met eigen dominee Pim Poortinga helemaal kunnen volgen.

Daarna GKV Amsterdam kort.

GKV Utrecht Centrum kon ik geen uitzending van vandaag vinden.

Daarna via kerkdienstgemist.nl GKV Bodegraven emeritus dominee Batteau over de schepping vond ik interessant. Via via hier beland was niet toevallig geloof ik.

Paar mailtjes verstuurd en ontvangen.

Dat ik ik op 1 dag geen foto's maak en/of publiceer is erg lang geleden.

Maar voor de statistieken maakt dat weer niet uit, telt gewoon mee. 

Ga nu even rusten als dat lukt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.