donderdag 19 november 2020

Donderdag Cementrum, binnenstad en terug

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, onder de douche gestaan, ontbijt en op weg richting Cementrum Sint Teunislaan.

Daar ongeveer een uur gebleven, ik had te maken met Willem, Hay, Frans, Achmed, en Anton.

Toen richting Kerkstraat mijn fiets geparkeerd in de fietsenstalling. Stukje gelopen, en weer terug gegaan.

Verder geen bekenden gezien; had ik ook niet verwacht.

Ik voel me redelijk goed, na rust nog boodschappen doen.

Statistieken;
8,96 Km afgelegd.
1:02:54 Opnametijd.
11 Km/u gem snelheid bij beweging.
21 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1XzyBwFoCDELePiu0WRNsiv102ceQJM7A&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Wilde ganzen


Cementrum en seniorenbusjes


Hetzelfde gebouw


Stoel met schilderij


Fietspomp en zo


Boek


Verzameling fietsen


Pauze tafel


Kinderafdeling


Pas nieuw


Willem, Hay, Frans, later Achmed en Anton er bij gekomen


Batterijen


Steun


Dozen met onderdelen


Kast met gereedschap


Fietskar


Maatregelen


Ballen met mezelf er op


Ansichtkaarten houders


Rondingen en zuilen


Bij Rompertsebaan / Zevenhondtseweg asfalt vernieuwen


De Amazones


Nieuwbouw


Kerkstraat schoonmaakkar


Sint Jan Kathedraal gedeeltelijk in de steigers


Maria winkel Kerkstraat


Lambooy burgermeester beeld


Markt Put en VVV


Prins Hendrikpark / IJzeren Vrouw


Klokkenlaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.