maandag 2 november 2020

Maandag Vught Voorburg kruiwagens

Vanmorgen goed op kunnen staan, en op tijd op de fiets.

Onderweg regenbroek aangedaan, bleek niet nodig.

Vandaag moest ik alle kruiwagen nalopen, op een gegeven moment had ik er 3 in de fietsenwerkplaats staan met zachte banden. 1 binnenband vervangen, en veel banden opgepompt een kleine 7 schat ik.

Ik had te maken met; Marcel, Henri, Petra, Rudi, Ali, Rien, Patricia, Dennis, Peter en anderen.

Ad Rovers, Monique, Frans en Chiel heb ik niet gezien. 

Ik voel me verder nu goed gelukkig, blij dat ik gegaan ben. 

Voor de rest een rustige middag voor de boeg, kan eventueel boodschappen doen.

Statistieken;
21,21 Km afgelegd.
2:00:24 Opnametijd.
12,92 Km/u gem snelheid bij beweging.
28 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=13NMfSEbPBA0e2H840y08Sl4NETKNKbkE&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Aartshertogenlaan Sancta Maria mavo weer in gebruik


Emmaplein


Lang geleden Brabants Dagblad pand


Essent gebouw Heetmanplein


Dapper speerstrijder is de betekenis van mijn naam


Onder de watertoren


Hier geen bladeren gek genoeg


Insectenhotel en watertoren


De fotograaf staat er ook op


Hoekje


Ander pad


Zachte band, eerst tegels uitladen


Kas en zo


In de hoek de fietsenwerkplaats


Kruiwagens


Slang compressor, slijper en oude banden


Gerbils . woestijnratjes


Andere ruimte


In de kas potgrond en zo


Ook in de kas


Gereedschap


Banden weer hard


Duiven bij waterbakje


Varkens


Kunst halve brug uitzicht op Bossche broek 
moeras en skyline 's-Hertogenbosch


Gemaal Segers, en brug A2 verderop 


Zuiderpark kunst vliegtuigen


Bij Indisch monument


Station Oost trappen ruggengraat 


Mozaïek bankje Reit 
even gezeten paar foto's gewist

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.