dinsdag 24 november 2020

Dinsdag Adm. Scholing en Helftheuvelpassage

Vanmorgen kon ik redelijk goed opstaan, en ik zat op tijd op de fiets.

Bij de Adm. Scholing had ik in de pauze koeken uitgedeeld omdat ik binnenkort jarig ben. Mocca Ladies en andere koeken.

Ik had te maken met Gerda, Mandy, Bert, Prisca, Taner en Dorrie. 
Tim en Eric waren er niet.

Weer voor de koffie en heet water kunnen zorgen.

Ik voel me redelijk goed.

Dadelijk nog naar De Stijl en daarna naar Harm en vanavond badmintonnen als het goed gaat.

Statistieken;
12,05 km afgelegd.
1:24:05 Opnametijd.
11,06 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1BKG321FNSDHbfbocjyXzDLNuBFAScHAl&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Brug bij Maasoeverpad / Graaf van Solmsweg


Weinig schepen


Water komt hier omhoog gepompt


Onder viaduct, verderop ruimte voor water


Werkplek Adm. Scholing


Postvakken


Wensboom


Helftheuvelpassage rustig


Keurslager


Pourvous


Steiger; wat ze aan het doen zijn weet ik niet


<>


Vers Inn bonbons


Vers Inn Heuvelmix


So Low


Kleding bij de buren


Schaal en zo


Kruidvat


Links gsm's rechts afhaal horeca


<>


Xenox kaarten


Knuffels


Trein in de etalage


Bij Big Bazar blikje sap gekocht


Kerstboom


Hema


Watertappunt JOP en trapveldje 


Emmaplein beeld staat er al lang


Grote boom gesnoeid hopelijk in het 
voorjaar weer nieuwe bladeren en takken


Foto vaker genomen lang geleden was 
het water even verdwenen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.