woensdag 4 november 2020

Woensdag de was, Rompert en Adm. Scholing

Vanmorgen de was gestart, naar de Rompert gegaan, bij de Brainwash kapper afspraak voor morgenochtend gemaakt.

Weer terug naar huis, was opgehangen en zo. Even rust en daarna naar Adm. Scholing iets eerder vertrokken, want ik zat krap in de tijd. Ik had te maken met Gerda, Hanny, Carol, Remco, Tim, Richard, Dorrie en Koen. Eric was er niet.

Bij de Lokerenpassage Harm gesproken, boodschappen gedaan. Ik kwam Ria en Henri en Mary tegen. 

Ik voel me verder wel aardig goed.

Dadelijk dankdag; ik ben uitgenodigd in de kerk 19:30 begint het.

Statistieken;
14,07 K afgelegd.
1:17:09 Opnametijd.
11,9 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=121LvUXhshZV48Vs_Wod-yXaKJzEuuNmH&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Eerste fietskruispunt


Fietstunneltje


Bokkelaren / Klokkenlaan


Rompertpassage Brainwash kapper


Pasfoto's


Bloemen 


Kruidvat


In de hoek horeca gesloten le Mirage


Bruna


<>


Bloedafgiftepost van het JBZ


Vaker gehad


JOP (Jeugd Opvang plek)



Vanaf de brug A59 / Maasoeverpad


Zig zag weg met voertuigen tractor met maaigereedschap


Metalen balk op grote betonnen legostenen


Koffie bij Adm. Scholing met mijn memorystick


Suiker en melk er bij


<>


Rechts Heineken


Vanaf ophaalbrug


Royal Welsh brug


Spreekt voor zich


Vorige keer was het helemaal leeg.


Bufkes broodjes en zo in de buurt van het KW1C
(Koning Willem 1 College)


Lege haven


Lange voetgangersbrug richting Citadel


Maaspoortweg bushalte


Boodschappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.