woensdag 18 november 2020

Woensdag was en Adm. Scholing en terug

Vanmorgen moest ik de wasmachine starten, dat is gelukt. Daarna schone was afhalen en opbergen, en daarna natte was ophangen.

Ik had vandaag veel slaap nodig, maar kon toch op tijd vertrekken richting Adm. Scholing.

Verliep verder goed, ik had te maken met Gerda, Hanny, Carol, Remco, Richard en Corné.

Terug via Zandzuigerstraat, Diezekade, Veemarktweg, Orthenseweg, Maaspoortweg en terug.

Gemakkelijk gegeten; soep uit blik.

Ik voel me verder nu wel weer goed.

Statistieken;
13,65 Km afgelegd.
1:31:51 Opnametijd.
10,69 Km/u gem snelheid bij beweging.
26 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=174B0Vjl8H-K8ijdsD3TNgACPdJQFncCZ&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Gistermiddag bij de Stijl 


Koffie en thee te krijgen


Stukje De Stijl 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Vlakbij huis hier naar links


Omron plas


Oprit snelweg en zo


Laden groen afval Maasoeverpad ik kon er nog net langs


Brug bij snelweg


Chauffeur aan het rusten


Nog niet zo oud


Bezig bij oude afvalverbranding


Hek stond zelden open


Spiegel bij Graaf van Solmsweg


Waterwagen staat er nog steeds
bijna alle andere voertuigen verdwenen


Moeskampweg


Moeskampweg


Op de weg terug opslag Heineken


Heineken


Zandzuigerstraat


Bij Trierbrug trap zonder fietsgoten


Trierbrug


Iets verderop


1931 gebouw


Bij Royal Welsh brug van onderen


Silo's met kunst


Draaibrug


Lege haven


Brug richting Citadel


Nog nooit binnen geweest


Hoogteverschil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.