zaterdag 21 november 2020

Zaterdag wandeling Rhijnauwen Utrecht en terug

Vanmorgen eerst boodschappen gedaan, en daarna moest ik zorgen dat ik klaar zat om te vertrekken naar Rhijnauwen, kon vanaf  12:30. Uiteindelijk werd het een stuk later. Jos kwam me samen met zijn zoon ophalen met zijn auto. We vertrokken voor een wandeling in de omgeving van Rhijnauwen. Mijn ouders, Herman, Timon, Thomas en Loïs waren er bij. Het was een leuke wandeling.

Terug eerst Loïs thuis gebracht in Utrecht met de auto van Mieneke en daarna oplaadpunt elektrische auto en daarna thuis gebracht. Timon, Thomas en ik zaten het laatste stukje in de auto. Voor 17:00 was ik thuis.

Uiteindelijk ben ik tevreden, leuk om iedereen weer te ontmoeten, wel kort allemaal, maar het was niet anders.

Statistieken snelweg;

53,16 Km afgelegd.
0:34:54 Opnametijd.
100 Km/u gem snelheid bij beweging.
133 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=15vu3TwyVHfAGjX8I_XkSUYF77O_dVnWG&usp=sharing

Statistieken wandeling;
1,42 km afgelegd.
0:48:38 Opnametijd.
3,42 Km/u gem snelheid bij beweging.
3,42 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=12gJzRr28eDbjkaypnfEoDpaCoQil2Wsb&usp=sharing


Route snelweg heen


Wandeling Rhijnauwen


Fiets en wandel brug gebruik ik vaak


Boodschappen van vandaag


Kleurrijk omgeving winkelcentrum


Hetzelfde punt


Markant mozaïek bankje 


Glijbaan


Op de A2 onderweg


Bij parkeerplek Rhijnauwen


Richtingen


<>


Kaart


Fietsknooppunten


<>


<>


Koffie, thee en warme chocolade en zo


Boerderij


Fruit te koop


Meer


Waarom die hoogwerker?


Nog meer te koop


Stukje fietspad


Richtingen


Stapel houten palen


Familie van dijk


Bij parkeerplek


Stukje water


Oplaadpunt elektrische auto's


We moesten verder doorrijden


Burger King


Dit oplaadpunt werkte wel
10 minuten opladen genoeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.