zaterdag 7 november 2020

Zaterdag Hans Anders en terug

Vanmorgen had ik veel berichten, niet veel kunnen rusten, de eerste foto is van 10:19.

Vertrokken naar de Rompertpassage Hans Anders, volgens de brief kon ik gratis een enkelvoudige bril krijgen, maar dat bleek minstens €71,- te zijn. Oogmeting uitgebreid gehad. Ik was in de drie jaar weinig achteruit gegaan, en zou met een nieuwe bril maar 10% beter zien. Gekozen om voorlopig deze bril te blijven gebruiken. 

Bij de Blokker kwam ik mevrouw de Jong tegen; ik had daar wijnglazen gekocht; vond ik leuk.

Daarna een omweg via Orthen gemaakt, toen had ik ondertussen voldoende foto's en via Romelaan en Maasportweg naar de Lokerenpassage gereden. Harm gesproken en boodschappen gedaan.

Ik voel me verder goed gelukkig.

Statistieken;
9,73 Km afgelegd.
2:16:44 Opnametijd.
8,1 Km/u gem snelheid bij beweging (veel gelopen).
17,91 km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1p3RuDSD7PoK47dYq7ozf_wN8_3q0nqgr&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdag


Ontbijt elke dag Energy mix met melk


Kruispunt vlakbij


Hans Anders


Divers eten


Blokker ingang


Limburgia 


Omgeving Jumbo en Le Mirage


Buren van Le Mirage


Divers


Kinderspeelgoed


Omgeving Kruidvat


Cafetaria de Rompert


Omgeving Brainwash kapper


Omgeving Klokkenlaan


Belangrijk punt AAG
Kom hier niet vaak


Waarom dit huis op pilaren met water onderin


Helling naar garage onder de huizen


Orthen hier nooit binnen geweest


Vrij nieuw


Spoorwegovergang niet meer voor auto's


Hoogspanning verdeel station


Trein kwam er net aan


Best veel brievenbussen


Beeldje post


Er kan nog een koe komen


Einde 's-Hertogenbosch


Onder de A59 door rechts boomstronken 
hebben kleine dieren bescherming


Mais veld bij windmolen


Oud stuk voertuig, daarachter Grazerij de Dieskant
6 koeien en diverse wilde ganzen


Jumbo boodschappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.