maandag 23 november 2020

Maandag Voorburg Vught dierenweide

Het opstaan ging goed, eerst onder de douche gestaan en daarna mobiel online. Aankleden en ontbijt gehad.

Ik zat op tijd op de fiets, onderweg geen bekenden maar dat had ik ook niet verwacht.

Koffie gedronken en paar keer met de kruiwagen gelopen van de varkens vloerbedekking stro en zaagsel naar de compost hoop. Ik kon deze keer geen lekke banden van kruiwagens vinden.

Ik had te maken met Ad, Marcel(2), Monique, Henri, Petra, Chiel, Rien, Rudi, Patricia, Sharine en José.

Timing niet eenvoudig, ook wanneer op welke plek, maar het is gelukt en ik zat weer op tijd op de fiets.

Ik voel me verder nu wel goed gelukkig.

Dadelijk apotheek en Jumbo Lokerenpassage.

Statistieken;
20,4 Km afgelegd.
1:38:36 Opnametijd.
12,42 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogst snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1OZFYpDZwT2-_AgTsqSMm3VXaOVapdtjW&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Aartshertogenlaan Sancta Maria Mavo 
weer in gebruik


Essent gebouw en stuwen Heetmanplein


Bij begin Vught


Rotonde bij "De Witte"


Vrachtwagen gelost


Bij deur dierenweide kantine


Stoelen



Watertoren en kas


Slangen en hert met mondkapje


Detail bij wandelende takken


Koffiebekers en zo


Spiegel blad en koffie en zo


Fietsenwerkplaats in de hoek linker groene deuren


Gereedschap in de kas


Tuinslangen


Potgrond in de kas


Stukje fietsenwerkplaats


Ventieltjes en zo


Stukje werkbank


Mob karren schoonmaak


Varkens


Stukje water met eenden en zo


Hier ook gereedschap de lama niet veel gezien vandaag


Ketelhuis en zo


Brug bij geluidsscherm A2 verderop kasteel Maurick


Spiegel bij Segers gemaal Bossche Broek


Provinciehuis een eind verderop


Stukje 's-Hertogenbosch skyline


Station oost ruggengraatbruggen


Rotonde Maasportweg, Twin Towers en huisarts Emmers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.