zaterdag 14 november 2020

Zaterdag corona test Rosmalen

Vanmorgen gebeld met de corona telefoonlijn en afspraak ingepland in Rosmalen. 

Volgens Google Maps 29 minuten rijden met de fiets, dat klopte aardig, wel een kleine omweg gemaakt, maar ik was er ruim op tijd. 

Van de testomgeving mocht ik geen foto's  maken

Daarna terug naar huis via een kleine omweg.

Morgen moet ik thuis blijven, tenzij ik snel een negatieve uitslag krijg; dat wil zeggen geen corona.
Dan word foto's maken lastig.

Ik voel me verder wel aardig goed, geen keelpijn, licht verkouden en nu genoeg geslapen.

Statistieken;
18,48 Km afgelegd.
1:48:27 Opnametijd.
11,9 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1QRudLpAFXOxYg_SUEVSp5UC9C9TDzq6I&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdag


Zwanenfamilie niet zo goed zichtbaar


Industrieterrein bij Balkweg


Rosmalen corona test goed aangegeven


Intercity


Graffiti 


Hekwerk


<>


<>


Station Rosmalen


Fietsenstalling


Zicht op perron


Trapveldje


Tafeltennistafel van beton


Soort JOP (Jeugd Opvang Plek)


Esso tankstation met boedelbakken


Ergens onderweg


Bankjes en zo


Opium zie ik er in


Stukje bij het spoor


<>


Daar kwam ik vandaan


Vloeren


HEK


Vindingrijk Afrikalaan pas geweest


Stukje meubelboulevard


BCC


Onder hoogspanning


Bruistensingel


Omgeving begraafplaats


Graafmachine en drijvende steiger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.