maandag 16 november 2020

Maandag niet fit, toch ritje gehad

Gistermiddag werd ik gebeld met de mededeling dat ik negatief getest ben op corona dat betekent dat ik het niet heb. Daar ben ik blij mee natuurlijk. Anders had het er heel anders uit gezien.

Vanmorgen dierenweide af moeten zeggen; ik was nog niet fit genoeg. 

Na rust vertrokken voor een rit in de omgeving, via Maasoeverpad, Engelseweg, Gemaalweg, Treurenburg, Maasboulevard, Wasweg, Lokeren, Lokerenpassage en terug.

Beetje regen gehad, niet veel gelukkig, ik voel me nu wel iets beter, maar niet helemaal fit.

Rustige middag hoop ik.

Statistieken;
11,42 Km afgelegd.
1:44:48 Opnametijd.
9,71 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1i3NvSzxAVDxFFpdArR0QK26a9cLAjWRf&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


JOP (Jeugd Opvang Plek)
mooi plekje vind ik


Plas bij plas


Waarom Engels?


Ingang van Zwietenpark


Stuwtjes bij Maasoeverpad


Houtril


Plas bij woonboten


Rommelig terrein, ik zag 2 schapen


Bocht weg onder de A59 door 


Waarom die hoop grond weet ik nog steeds niet


Plas


Lakenvelders soort koe


Stukje dijk


Plas


Bij ophaalbrug


2011 staat er op


Stapel hout


Genie leger voertuigen


Stukje hek


Nieuwbouw Treurenburg


Graffiti transformatorhuis bij riet afval


Richting chauffeurscafé


Hoogwerker bij chauffeurscafé Treurenburg


Roodbont vee


Treinbrug over de maas


Maasboulevard verhuizing


Kapel begraafplaats Oud Empel


Lokerenpassage shoe care gesloten op maandag


Shouby overburen wel open


Boodschappen Jumbo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.